جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: برخی این گونه اظهار نظر می کنند که انتخابات مجلس به اندازه ریاست جمهوری اهمیت ندارد، به نظر بنده اهمیت همه انتخابات در جمهوری اسلامی یکسان است، حال این طرز تفکر توسط چه کسانی و چه جریان هایی در جامعه منتشر می شود جای سئوال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: کمتر از شش ماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور باقی مانده است و رسانه های بیگانه بسیار قبل تر از ما به استقبال این انتخابات رفته اند، البته استقبال برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای نه تشویق مردم در این مشارکت مدنی.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: پرکاری رسانه های بیگانه در فتنه سازی و توطئه چینی باید زنگ هشداری برای رسانه های منفعل کشور باشد که بیشتر از این خود را درگیر باندبازی و گروه گرایی نکنند.

 استاد حوز با اشاره به اینکه حضور در انتخابات مهر تاییدی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: شاید فرصت شش ماهه برای انتخابات و نام بردن از این همه پرسی در ظاهر زود باشد ولی نیازمند است که بسترهای حضور حداکثری در این امتحان ملی از هم اکنون مهیا شود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۸۸ در اجتماع عظیم مردم کردستان درباره انتخابات فرمودند: «ملت هوشیار ایران، درست در نقطه مقابل خواست دشمن، «فعال، پرشور و شعور و همراه با درک و آگاهی کامل» در پای صندوق های رأی حضور خواهد یافت چرا که انتخابات را آبروی ملی، وسیله ای برای افزایش عزت ملی و از جمله شاخص های رشد ملی است.

وی تصریح کرد: از سخنان و کلام معظم له به خوبی پیداست که حضور و مشارکت در انتخابات به نوعی تقابل با دستگاه و جریان جهانی امپریالیسم است.

مدیرحوزه علمیه استان کردستان عنوان کرد:  برخی این گونه اظهار نظر می کنند که انتخابات مجلس به اندازه ریاست جمهوری اهمیت ندارد، به نظر بنده اهمیت همه انتخابات در جمهوری اسلامی یکسان است، حال این طرز تفکر توسط چه کسانی و چه جریان هایی در جامعه منتشر می شود جای سئوال دارد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه مشارکت مردم کردستان در هر انتخاباتی پرشور بوده است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، انتخابات بسیاری داشته ایم و در این انتخابات خوشبختانه هرگز اتفاق ناخوشایندی روی نداد و تنها در سال ۸۸ شاهد سوءاستفاده جریان های برانداز آن هم به بهانه انتخابات بودیم که ملت ایران این فتنه را با حضور تاریخی خود در ۹ دیماه همان سال در نطفه خفه کردند.

مدیرحوزه علمیه استان کردستان در پایان اظهار داشت: خواست و امید دشمن مشارکت پایین مردم در انتخابات است لذا حضور یکایک ما در پی صندوق های رای می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha