سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین خواستار معرفی سبک زندگی روحانیون در رسانه ملی شد و از تشکیل اتاق فکر تولید محتوای برنامه های معارفی صدا و سیمای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در نشستی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن قدردانی از همراهی و انعکاس برنامه های حوزوی و معارفی در شبکه استانی، گفت: خوشبختانه تعامل این دو مرکز بیشتر شده و امیدواریم با برگزاری هم‌ اندیشی کارشناسان رسانه و حوزه استان این روند بهتر شود.

وی به اهمیت رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: با ایمان و تقوا و وحدت می توان از ارزشها دفاع کرد؛ با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، سرمایه های بسیار ارزشمندی داریم که باید مراقب دشمنی ها باشیم و از همه ظرفیت و کیان نظام دفاع نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رسانه ملی در تبیین ارزش ها و دفاع از انقلاب نقش مهمی دارد و باید با روحیه جهادی و فداکاری برای ایجاد بصیرت و وحدت ملی تلاش فراوان داشته باشیم.

حوزه علمیه قزوین به مردم معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بر لزوم شناسایی و معرفی بیشتر حوزه علمیه قزوین به آحاد مردم و جوانان تاکید کرد و ادامه داد: حوزه علمیه قزوین از سابقه ممتاز و درخشانی برخوردار است، ولی در حال حاضر با آن سابقه کمی فاصله دارد، لذا شبکه استانی می تواند نقش و رسالت حوزه های علمیه را بیش از پیش برای مردم نبیین کند تا زمینه ساز جذب و تشویق حضور جوانان به حوزه علمیه شود.

سبک زندگی طلاب و روحانیون در رسانه به تصویر کشیده شود

 مدیر حوزه علمیه قزوین اظهارکرد: برنامه سازان شبکه استانی سبک زندگی طلاب در خانه و مدرسه و ارتباط با استاد و آحاد مردم  را با هنرنمایی به تصویر بکشند.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: در حال حاضر مدارس علمیه قدیمی و با سبک معماری بسیار زیبایی در قزوین وجود دارد و دست اندرکاران و تهیه کنندگان شبکه استانی می توانند در برنامه سازی ها از این اماکن استفاده کنند.

علمای قزوین آوازه جهانی دارند

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین علمای نام آوری تربیت کرده که آوازه جهانی داشته و این جایگاه ایجاب می کندکه آثار و تولیدات فاخری در قالب های هنری تولید شود تا بر روی نسل نوجوان و جوان که با شیوه و زندگی این بزرگان آشنایی ندارند تأثیرگذار باشد.

همیشه خود را مورد نقد دیگران قرار دهیم

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به ارتباط بیشس از پیش مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین با طلاب و روحانیون تاکید کرد و افزود: طلاب و روحانیون ممکن است گاهی انتقادات و پیشنهاداتی در رابطه با کیفیت برخی برنامه ها داشته باشند و خوب است که همیشه خود را مورد نقد دیگران قراردهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از برگزاری نمایشگاه سبک زندگی طلاب در ماه جاری خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha