سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «تا آسمان» سیمای مرکز قزوین امروز به یکی از برنامه های پرمخاطب تبدیل شده که باید از حوزه علمیه قزوین و روحانیون جوان به خاطر همکاری و همیاری در این برنامه قدردانی نمایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سعید انبارلویی صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری در سفر سال۸۲  به قزوین در  رابطه با نقش علما و حضور آحاد مردم در عرصه های مختلف بیانات ارزشمندی داشتند که شبکه استانی می تواند با همراهی حوزه استان برنامه های مختلفی در این عرصه تهیه و پخش نماید.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین به پخش برنامه هایی معارفی در شبکه استانی مرکز قزوین اشاره و بیان کرد: همکاری و همراهی حوزه علمیه قزوین با این شبکه بسیار مطلوب است و  کارشناسان مطرح و برجسته حوزه استان در برنامه های مختلف حضور داشته و نمونه آن برنامه خانواده است که هر روز صبح ها با حضور روحانیون و  از سیمای مرکز قزوین پخش می شود و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

 انبارلویی تصریح کرد: برنامه «تا آسمان» سیمای مرکز قزوین امروز به یکی از برنامه های پرمخاطب تبدیل شده که باید از حوزه علمیه قزوین و روحانیون جوان به خاطر همکاری و همیاری در این برنامه قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: استان قزوین ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و مفاخر بزرگی چون مرحوم آیت الله رفیعی قزوینی دارد که باید بیشتر به مردم و نسل جوان معرفی شوند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: امروز با تهاجم رسانه ای روبرو هستیم و لذا باید مراقب باشیم تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

وی ادامه داد: نسل کنونی انگیزه زیادی برای دفاع از انقلاب دارد و استان قزوین با ظرفیت هایی که دارد از جایگاه خاصی برخورداراست

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین همچنین از برگزاری نشست صمیمانه دست اندرکاران و مدیران شبکه استانی با طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین خبرداد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha