سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مرکز زبان
مرکز آموزش زبان جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی با بیان اینکه مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فراگیران این مرکز اعطا می‌شود، گفت: از سال 1396 تا کنون بیش از 230 مدرک برای زبان‌آموزان این مرکز صادر شده است.

سیده فاطمه رسولی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، با اشاره به فعالیت های مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، گفت: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیش از سه دهه فعالیت همواره پذیرای بانوان غیرایرانی جهت تحصیل علوم و معارف دین بوده است.

مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: بخـش خواهران غیرایرانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال 1366 به صورت رسمی راه‌اندازی شد و از آن زمان تا کنون بیش از 7 هزار فراگیر از بیش از 90 ملّیت جهان در مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آموزش دیدند.
رسولی با بیان اینکه این مرکز هم‌اکنون دارای امکانات و فضای آموزشی مناسبی جهت یادگیری آموزش زبان فارسی است، اظهار داشت: فعالیت‌های این مرکز بر اساس استانداردهای آموزش زبان فارسی است و با توجه به سوابق، نوع فعالیت‌ها و امکانات آموزشی با استفاده از تکنولوژی‌های روز، مجوز صدور مدرک در سال 1395 از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ شد.
وی با بیان اینکه مدارک صادره برای زبان‌آموزان از سوی وزارت علوم تأیید می‌شود، گفت: همه زبان‌آموزان پس از موفقیت در آزمون جامع زبان فارسی این مرکز و دریافت مدرک تحصیلی می‌توانند در تمامی مراکز و مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها، مشغول به تحصیل شوند.
مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی رسولی یادآور شد: اولین مرحله مدارک صادر شده مورد تایید وزارت علوم، در تاریخ 30 اردیبهشت سال 1396 بود و از آن زمان تا کنون بیش از 230 مدرک برای زبان‌آموزان این مرکز صادر شده است.
رسولی تصریح کرد: صدور مدرک از تاریخ 13 خرداد 98 به صورت سامانه‌ای انجام می‌شود که تا کنون بیش از صد مدرک صادر شده است و بنا به درخواست متقاضیان برای ترجمه نیز اقدام می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان یک فرامرکز سالانه در دو مرحله آزمون جامع زبان فارسی را برای همه متقاضیان دریافت مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم برگزار می‌کند؛ بدیهی است متقاضیان پس از کسب موفقیت در آزمون جامع زبان فارسی، قادر به دریافت مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم خواهند بود

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha