جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در  استان کردستان گفت: در هر زمینه ای که نگاه می کنیم به نوعی همه ما مدیون خون شهیدان و ایثارگران هستیم، لذا با اعمال و کارهای خویش باید جواب این ایثارگری ها را بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان کردستان، صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در  استان کردستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در  استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: در هر زمینه ای که نگاه می کنیم به نوعی همه ما مدیون خون شهیدان و ایثارگران هستیم، لذا با اعمال و کارهای خویش باید جواب این ایثارگری ها را بدهیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خوشبختانه از شهیدان و ایثارگران، فرزندان و سرمایه های خوبی به جای مانده است، لذا باید بتوانیم از این نسل فرهیخته برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین بهره را ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به جرأت می توان گفت خانواده معظم شهدا نسبت به دیگر اقشار جامعه بیشتر به انقلاب و نظام خدمت می کنند و دل می سوزانند، لذا از همه مسئولان و مدیران نظام درخواست داریم که از توانمندی های این عزیزان استفاده نمایند.

نماینده ولی فقیه در  استان کردستان تصریح کرد: در دین مبین اسلام درباره علم و عالم بسیار تاکید شده است و اسلام توجه خاصی به استفاده از نخبگان و سرآمدان جامعه دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: در میان ادیان الهی، اسلام برای علم و دانش حد و مرزی مشخص ننموده است و از مومنان در آیات و احادیث فراوانی خواسته است که به دنبال علم بروید، زیرا اسلام به خوبی می داند که علم و دانش جامعه مسلمین را قدرتمند می کند.

نماینده ولی فقیه در  استان کردستان گفت: اسلام به این دلیل همه ما را به علم آموزی تشویق می کند، زیرا با داشتن علم و دانش بهتر می توانیم در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم و میزان وابستگی هایمان را به آنان کم نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تلاش برای افزایش پیشرفت های علمی در کشور و فراهم کردن زمینه های لازم همواره تاکیدات زیادی در این زمینه داشته و دارند.

نماینده ولی فقیه در  استان کردستان در پایان سخنان خود عنوان کرد: ملت ایران نسبت به سایر ملل از هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردارند و خستگی ناپذیری در بحث علم آموزی صفت بارز آنان می باشد و همین امر باعث شده است که بسیاری از نخبگان جهانی ایرانی باشند.

براساس این گزارش، در پایان این همایش از تعدادی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha