شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عکس مسجد مدرسه سردارین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در بازدید از مسجد مدرسه سردارین قزوین خواستار تسریع در بازسازی این مسجد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در بازدید از مسجد مدرسه سردارین قزوین گفت: کار احیا و بازسازی این مسجد قدیمی از سوی دست اندرکاران میراث فرهنگی استان قزوین در حال انجام است که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسجد و گنبد مدرسه سردارین قزوین مدتی بود که بر اثر نزولات آسمانی و همچنین برخی بلایای طبیعی به صورت مخروبه در آمده بود که زیبنده این مدرسه، طلاب و اساتید نبود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به استان قزوین و بازدید  از این مدرسه خواستار این بودند که هر چه سریعتر این مسجد در اختیار طلاب و اساتید قرار گیرد.

وی ادامه داد: طلاب و اساتید مدرسه سردارین برپایی نمازجماعت و همچنین برگزاری برنامه های مختلف در این مدرسه دچار مشکل هستند، لذا تسریع در بازسازی این مسجد قدیمی باید در اولویت جدی قرار بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه سردارین هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: انصافا نقش اطلاع رسانی و انعکاس تخریب این مسجد و گنبد از سوی خبرگزاری حوزه قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارگران مشغول بازسازی گنبد و مسجد مدرسه بوده که امیدواریم در ماه آینده در اختیار طلاب و اساتید قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha