پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محبی فر مدیر کل مرکز خدمات استان کرمان

خبرگزاری حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان با بیان این که متأسفانه اخبار کذب و نادرستی پیرامون وضعیت اقتصادی و معیشتی و بودجه‌های مرتبط با حوزه و روحانیت در رسانه‌های معاند پخش می‌شود، گفت: باید حقیقت امر به طور شفاف برای مردم تبیین شود تا شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام محبی فر در جلسه ای با دکتر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، گفت: در سال‌های اخیر هجمه ها علیه حوزه و روحانیت توسط شبکه‌ها و افراد معاند شدت گرفته است.

وی با بیان این که متأسفانه اخبار کذب و نادرستی پیرامون وضعیت اقتصادی و معیشتی و بودجه‌های مرتبط با حوزه و روحانیت در رسانه‌های معاند پخش می‌شود، اظهار کرد: باید حقیقت امر به طور شفاف برای مردم تبیین شود تا شبهه‌ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی استان، تصریح کرد: هر چه به ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه بیشتر اهمیت داده شود کاری شایسته است و منفعت مردم و نظام بیشتر تأمین خواهد شد.

دکتر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان که میزبان این نشست بود، پیرامون نحوه تخصیص اعتبارات استانی در سال‌های اخیر، گفت: امسال به دلیل برخی محدودیت ها ساز و کار اعتبارات حوزوی با تغییراتی مواجه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha