جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز جهانی استاندارد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید تولیدکنندگان داخلی کشور مسئله استانداردهای جهانی را مدنظر داشته باشند و به آن عمل کنند، زیرا ایران توانایی به دست آوردن بازارهای منطقه و دنیا را دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد، ظهر امروز به صورت ویدئو کنفراس در سالن اجتماعات سازمان فنی و حرفه ای استان کردستان برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: همه انسان ها خواستار داشتن استاندارد در تمامی شئونات زندگی خود هستند و اولویت خاصی را برای مهم در نظر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مسئله استاندارد در اسلام از حساسیت خاصی برخوردار است، افزود: ما مسلمانان علاوه بر بُعد انسانی باید استانداردهای لازم در بُعد ایمانی را نیز داشته باشیم چرا که مکتب و مملکت ما اسلامی و بر حول دستورات دینی می چرخد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه تاکید کرد: در آموزه های دینی به ویژه در قرآن برای زندگی انسان استانداردهای خاصی تعریف شده است که باید برای یک زندگی کامل و سالم این استانداردها را به کار ببندیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی شک اگر در بحث اقتصاد به ویژه تولید دستورات و تاکیدات ویژه اسلامی را مورد توجه قرار دهیم، بی گمان کالاهایی با استانداردهای جهانی تولید خواهیم کرد، لذا در بحث تولید باید موارد و دستورات دینی و شرعی را نادیده نگیریم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از اصول مهم تولید و اقتصاد توجه طرفین به مسئله استاندارد می باشد، بی گمان اگر همه ما استانداردهای زندگی را به خوبی رعایت کنیم هم در این دنیا و هم در آخرت کارنامه خوبی از خود برجای خواهیم گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شعار امسال استاندارد با عنوان «استانداردهای ویدئویی خالق صحنه‌های جهانی» بسیار مناسب و بجاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: باید تولیدکنندگان داخلی کشور مسئله استانداردهای جهانی را مدنظر داشته باشند و به آن عمل کنند، زیرا ایران توانایی به دست آوردن بازارهای منطقه و دنیا را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود گفت: تحریم های دشمنان نه تنها نتوانست در بحث صنعت ما را زمین گیر کند، بلکه همین تحریمها زمینه تولیدات داخلی را افزایش داد، ولی با این حال باید تولیدکنندگان سعی کنند که استانداردهای جهانی تولید را برای به دست آوردن بازارها رعایت و مدنظر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha