پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره های آموزشی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه

حوزه/ دوره های آموزشی «خارج کلام»، «مسائل جدید کلامی»، «تاریخ علم کلام»، «متون کلامی معاصر در جهان عرب» و «زبان تخصصی کلام و فلسفه دین» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، اعضای انجمن کلام اسلامی حوزه دوره های آموزشی «خارج کلام»، «مسائل جدید کلامی»، «تاریخ علم کلام»، «متون کلامی معاصر در جهان عرب» و «زبان تخصصی کلام و فلسفه دین» را برگزار می کنند.

کلاس«خارج کلام(قواعد کلامی - قاعده لطف و قاعده اصلح)» با حضور استاد رضا برنجکار روزهای شنبه و یکشنبه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب برای برادران و خواهران و از تاریخ 11 آبان ماه در سالن کنفرانس انجمن های علمی حوزه برگزار می شود.

کلاس«مسائل جدید کلامی» با حضور استاد احمد کریمی روزهای دوشنبه ساعت 16 و از تاریخ 13 آبان ماه برای برادران و خواهران در سالن کنفرانس انجمن های علمی حوزه برپا می گردد.

 کلاس «تاریخ علم کلام ـ مدرسه مدینه» از سوی انجمن کلام اسلامی با حضور استاد محمدتقی سبحانی روزهای سه شنبه ساعت 7:30 صبح و از تاریخ 14 آبان ماه، برای برادران و خواهران در بنیاد فرهنگی امامت برگزار خواهد شد.

کلاس «زبان تخصصی کلام و فلسفه دین» با حضور استاد محمد جاودان روزهای شنبه ساعت 16 از تاریخ 11 آبان ماه، برای برادران و خواهران در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می شود.

زمان برگزاری کلاس«متون کلامی معاصر در جهان عرب» که به زبان عربی ارائه می شود نیز بعد از ثبت نام و به حد نصاب رسیدن، به اطلاع برادران و خواهران خواهد رسید.

کلاس ها در انجمن های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری اسلامی، کوچه 2، فرعی اول سمت چپ، ساختمان انجمن های علمی حوزه، طبقه اول، سالن کنفرانس، بنیاد فرهنگی امامت، بلوار معلم، کوچه10، خیابان شهیدین، سالن تخصصی علامه امینی بنیاد و یا در دانشگاه ادیان و مذاهب، پردیسان، بلوار شهید مولوی، سالن کتابخانه دانشگاه، سالن کنفرانس شهید بهشتی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در کلاس ها می توانند مشخصات (نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، عنوان درس) را به سامانه پیامکی 30007227007705 ارسال کنند و حضور برای عموم آزاد است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha