جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جعفر عبدالملکی

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان گفت: یکی دیگر از مواردی که رسانه های استان باید توجه ویژه ای بدان داشته باشند، وحدت رسانه ای است، زیرا با داشتن این صفت بارز در رسانه ها می توان شاهد ارتقای کردستان در همه زمینه های مثبت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جعفر عبدالملکی؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه رسانه ای دیداری، شنیداری، نوشتاری و... باید در مسیر همگرایی و هم افزایی برای توسعه استان کردستان حرکت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان ادامه داد: باید گفت که اگر به دنبال توسعه و تحول در کردستان هستیم همه ما رسانه ها در حد توان و قدرت خود باید به دنبال هم افزایی باشیم، زیرا با وجود این مهم می توان شاهد توسعه کردستان در سطح این خطه باشیم.

عبدالملکی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از نیازهای اولیه و بسیار مهم حوزه رسانه در کشور، موضوع «سواد رسانه ای» است، لذا باید همه ما در عصر کنونی که بخش اعظمی از اخبار را فضای مجازی در دست خود گرفته است بر موضوع سواد رسانه ای مسلط شویم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان افزود: امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به ویژه به وحدت و انسجام جامعه ایرانی، هزینه های میلیارد دلاری در فضای مجازی صرف می کنند، لذا همه ما وظیفه داریم با ارتقا سواد رسانه ای خود در مقابل این توطئه و جنگ نرم دشمنان قرار بگیریم و از این نظام و آرمانهایش دفاع کنیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: زمانی که اصحاب قلم و رسانه موضوع پراهمیت «سواد رسانه ای» را حل کنند، بی شک هم مردم به سمت رسانه ها کشیده می شوند و هم اینکه انتخاب رسانه سالم و درست در جامعه کاری آسان می گردد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که رسانه های استان باید توجه ویژه ای بدان داشته باشند، وحدت رسانه ای است، زیرا با داشتن این صفت بارز در رسانه ها می توان شاهد ارتقا کردستان در همه زمینه های مثبت باشیم.

عبدالملکی با تاکید بر اهمیت همدلی در بین رسانه های استان، گفت: خوشبختانه کردستان در زمینه های مختلف به ویژه در بخش فرهنگی، مذهبی و گردشگری ظرفیت های بسیار بالایی دارد که این موارد نباید از دید رسانه های استان پنهان بمانند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر تاریخی که اردیبهشت ماه سال 88 به این استان فرهنگی داشتند با دقت نظر و جامعیت کامل کردستان را استانی فرهنگی نامگذاری فرمودند که این فرمایش معظم له وظیفه همه ما اصحاب رسانه را دوچندان کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان در پایان سخنان خود بیان کرد: نیت همه رسانه ها توسعه همه جانبه استان و حل مشکلات آن است ولی با این وجود هرگز رسانه ها چشمان خود را بر کاستی ها و کمّی های کردستان نخواهند بست و به دنبال حل این معضلات همواره در تلاش خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha