پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی- مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: با توجه به بضاعت حوزه استان ایلام توانستیم به نحو احسن همه مجموعه با تمام امکانات در خدمت زوار اربعین باشیم، ولی جا دارد مسئولین عالی حوزه های علمیه کمبودها را رصد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام گفت: با توجه به بضاعت حوزه علمیه استان توانستیم به نحو احسن همه مجموعه و امکانات در خدمت زوار اربعین باشیم، ولی جا دارد مسئولین عالی حوزه های علمیه کمبودها را رصد کنند و برای سال آینده بتوانیم در شان زوار و با امکانات بسیار خوب پذیرای خیل عظیم عاشقان و دلدادگان باشیم.

وی تصریح کرد: جا دارد از مدارس علمیه شهرستان ها علی الخصوص حوزه علمیه مقدسه ولی عصر(عج) شهرستان مهران تقدیر و تشکر ویژه نمایم و از تمامی مجموعه زحمت کش مدیریتی، اساتید و طلاب قدردانی نمایم.

مدیر حوزه علمیه ایلام افزود: از زائرین گرامی که رنج پیاده روی را به جان خریدند و تمامی نیروهای خدمتگزار اعم از دولت محترم، هیئات مذهبی، موکب داران، رسانه ها و صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و درمانی، کارمندان ادارات و نهادهای مختلف کشور که در این مسیر مخلصانه خدمت کردند، تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم که خداوند به برکت این گونه حرکات الهی عنایت و لطف خود را شامل حال همه ما نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha