جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار رمضان شریف

حوزه/ مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه گفت: دشمن می‌داند کوچکترین حرکت را باید با بیشترین ضربه تحمل کند و قادر نیست بر انقلاب اسلامی ایران فائق آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه، امروز در یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام شهر سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: ۴۰ سال است که مدیران، مسئولان و تکنسین‌ها، مجتمع مس را از آمریکایی‌ها پس گرفته و برخلاف تصور بیگانگان بدون حضور یک مستشار خارجی آن را اداره می‌کنند.

وی بیان کرد: در اوج تحریم‌ها گزارشات از موفقیت در صنایع امیداورکننده است، علی‌رغم توطئه‌های دشمن به ویژه بعد از ناامیدی در حوزه دفاعی و امنیتی که فشار خود را روی اقتصاد و معیشت مردم متمرکز کرده و نتوانسته به اهداف خود برسد، این موفقیت‌های مدیران خلاق، مایه افتخار است.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه تصریح کرد: شاید فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و معاندان با گرد و خاک و غباری که ایجاد می‌کنند اجازه ندهند کارهای عظیمی که در حوزه‌های مختلف در کشور صورت گرفته به خوبی ارائه شود و این ظلم بزرگی به نظام و انقلاب و نسل جدیی است که دوران امام (ره) و دفاع مقدس را ندیده است.

وی ادامه داد: در حالی که معادله برعکس است و این شعار نیست بلکه واقعیتی است که بعد از چهل سال برداشتن گام اول انقلاب صلابت و قدرتی که ملت خلق کرده برای خیلی از ملت‌ها الهام‌بخش شده است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: همان‌طور که سال دوم دفاع مقدس امام راحل نوید پیروزی در جنگ و در ادامه آن آزادی ملت عراق، لبنان، افغانستان و فلسظین را دادند، رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) نیز پس از ۶ ماه ورود داعش به شامات و تصور اینکه سه تا ۶ ماه حکومت اسد دوام نخواهد آورد، فرمودند« دشمنان بدانند در سوریه کاری از پیش نخواهند برد».

وی عنوان کرد: میلیاردها دلاری که آمریکا و اروپا برای داعش هزینه کرد با جریان مقاومت که الگوی الهام‌بخش آن‌ها شهدا و دفاع مقدس ماهستند از بین رفت و مقاومت به پیروزی رسید و حاج‌قاسم سلیمانی دفاع مقدس را قله بلند مقاومت و جهاد دانست و کاری که در عراق و سوریه انجام می‌شد را سلسله‌جبال پایین این قله خواند.

سردار شریف با اشاره به اینکه جوانان ما برای شیعه و اهل‌بیت و دنیای اسلام افتخار آفریدند و با شعار و نگاه به تکلیف دینی و شرعی وارد میدان شدند، ادامه داد: جریان مقاومت و شکست پی‌در پی جبهه استکبار زایش دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: رزمندگان ما با دست خالی و کمترین آموزش‌های نظامی در برابر چیره‌دست‌ترین تکاوران بعثی پیروز شدند و ملت را سربلند کردند و امروز  نیز مزار شهدای گمنام ما ملجأ و پناه مردم در سراسر ایران است.

سردار شریف اظهار کرد: پدران و مادران شهدا هزینه سنگینی پرداخت کردند اما آن‌ها با خدا معامله کردند و پیروز شدند و این همه عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست.

وی با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین بازشدن راه کربلا را آرزوی تمام رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند که همه به آن امیدوار بودند و اعتقاد داشتند.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز دوست و دشمن به اراده و بصیرت ملت ایران و هوشمندی رهبری اذعان دارند که این‌ها برگرفته از تعالیم فرهنگ اهل‌بیت است.

وی در ادامه با اذعان بر اینکه توانمندی دفاعی کشور به حدی است که هیچ دشمنی جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد، اضافه کرد: دشمن می‌داند کوچکترین حرکت را بایدبابیشترین ضربه تحمل کند و قادر نیست بر انقلاب اسلامی ایران فائق آید.

سردار شریف در پایان تصریح کرد: امنیت فرصتی است که مدیران در بخش‌های مختلف می توانند با ایجاد اشتغال جوانان و فرزندان این سرزمین، مشکلات و آسیب های ملت صبور، باوفا و قدرشناس را کاهش دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha