سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از زیارت اولی‌های کربلا با حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم تبیین و ترویج هرچه بیشتر رویکرد انقلابی مرحوم حاج آقا مصطفی خمینی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی  در دیدار اعضای کنگره مجتهد شهید( سیری در آثار علمی و سیره سیاسی آیت‌الله سیدمصطفی خمینی ) که در دفتر معظم له برگزار شد، گفتند: هنگامی‌که انسان از گذشتگان و صالحین یاد کند سبب رحمت الهی می‌شود.

ایشان افزودند: همگان باید توجه داشته باشیم که ذکر صالحین بسیار مهم است؛ خداوند دوست دارد از گذشتگان که انسان‌های صالحی هستند یادی شود و این موضوع برای ما امضایی است،اهل‌بیت(ع) فرمودند این اقدام سبب نزول رحمت الهی می‌شود و چه خوب است انسان سبب این اقدام شود.

معظم له یادآورشد: حاج آقا مصطفی خمینی فرزند امام راحل یکی از افرادی است که دارای استعداد و علم  فوق‌العاده‌ای بودند ولی شخصیت بسیار مظلومی بودند و مظلومانه هم به شهادت رسیدند.

ایشان گفتند: گفته‌شده است که اگر شخصیت کسی را می‌خواهی بشناسی از رفتار دشمن بشناس، شهید مصطفی خمینی شخصیت بسیار شاخصی بودند که در کنار امام راحل درصحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه خداوند نمی‌گذارد حق مظلوم از بین برود، ادامه داد:خداوند می‌فرماید همه‌کاره‌ای الهی دارای سنجش است و موضوعی که مسلم است سنجش‌ها وجود دارد و افرادی که درراه رضای الهی گام بردارند دارای اجر و پاداش هستند.

ایشان خطاب به اعضای این کنگره بیان کرد: فعالیت شما در راستای ترویج شخصیت‌های انقلابی اقدام بسیار مناسبی است و ترویج فعالیت‌های انقلابی و علمی شهید مصطفی خمینی یکی از اقدامات بسیار باارزش و شایسته است.

معظم له  در پایان تصرحی کردند: مرحوم امام عنایت ویژه‌ای نسبت به شهید مصطفی خمینی داشتند و مرحوم سید احمد نیز نسبت به برادر بزرگوارش ارادت ویژه‌ای داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha