جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیادت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان از امام جمعه شهرستان مریوان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از روحانیون اهل سنت و شیعه استان، شب چهارشنبه از ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان در منزل شخصی اش عیادت کردند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن آرزوی سلامتی برای ماموستا شیرزادی، اظهار داشت: ماموستا شیرزادی در مدت زمان حضور خود در شهرستان مریوان همواره محور وحدت، خدمات فرهنگی، دینی و اجتماعی برای مردم و جوانان این خطه بوده و هست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر بهبودی و سلامتی ماموستا شیرزادی را حاصل شودتا کماکان شاهد خدمات ارزشمند و مردمی این عالم  اهل سنت استان کردستان باشیم.

براساس این گزارش، منصور مرادی، نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و نیز رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و  رییس مرکز اسلامی شهرستان مریوان، نماینده ولی فقیه در استان کردستان را همراهی می کردند.

گفتنی است، ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان از علمای اهل سنت، به علت شکستی پا مدتی در بیمارستان فجر مریوان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha