جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرونده های فلسطین

حوزه/ برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) با اشاره به اقدام عربستان سعودی برای بازداشت بیش از 60 فلسطینی به اتهام کارکردن برای حماس، درخواست دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه مستقر در ژنو از مقامات سعودی برای افشای سرنوشت و مکان افراد بازداشت شده را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری اقدام اخیر سعودی ها در دستگیری برخی از فلسطینی ها به اتهام همکاری با حماس و دلایل آن را مورد بحث قرار داده و دیدگاه عربستانی ها نسبت به مردم فلسطین و اقداماتی که علیه این کشور در طی سال های اخیر انجام داده اند را بررسی می کند.

در این برنامه گفت و گو پیرامون حمایت های عربستان از طرح معامله قرن که از سوی آمریکایی ها و در جهت منافع رژیم صهیونیستی و محروم کردن فلسطینی ها از حقوق اولیه شان پیشنهاد شده صورت گرفته و تلاش های حماس برای آزادی بازداشت شدگان فلسطینی مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«پرونده های فلسطین»  با اجرای وسام البحرانی جمعه 3 آبان ماه ساعت 20:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00 ، دوشنبه ساعت 05:00 و چهارشنبه ساعت 14:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha