سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حمله دو نوجوان سفیدپوست به یک مامور مسلمان در نیویورک

حوزه/دو نوجوان در محله برونکس در نیویورک، به یک مامور ایمنی مدرسه در خارج از ساعات کاری حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم و اهانت قرار داده اند به طوری که وی راهی بیمارستان شده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک پست، پلیس نیویورک اعلام کرد دو نوجوان سفیدپوست را که به یک مامور ایمنی مدرسه حمله کرده و او را به خاطر مسلمان بودن مورد تمسخر و اهانت قرار داده اند، به جرم نفرت محور دستگیر کرده است.

منابع پلیس اعلام کردند قربانی ام.دی اسلام 33 ساله ، یک مامور ایمنی مدرسه حوالی ساعت 4 بعد از ظهر سه شنبه پس از پایان ساعات کاری و ترک محل کارش در محله برونکس در نیویورک، به سمت اتومبیلش در حال حرکت بوده که این دو نوجوان به وی نزدیک شده اند.

پلیس گفت که دو پسر پس از حمله به یک مأمور ایمنی مدرسه غیرمجاز و مسخره کردن وی به دلیل مسلمان بودن ، به جرم جنایت نفرت دستگیر شدند.

یکی از پسرها با لحنی تمسخرآمیز می گوید: السلام علیکم! و سعی در تحریک وی را داشته است.

وقتی با بی اعتنایی مرد مسلمان روبرو می شود می گوید: چرا  چیزی نمی گویی! دارم جملات اسلامی می‌گویم!

پلیس اعلام کرد: دو نوجوان جولیوس لارا12 ساله و سیدن اسمیت 14 ساله وقتی با بی اعتنایی مرد مسلمان روبرو شده اند او را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده اند. شدت جراحات وارده به قدری بوده که وی به بیمارستان جاکوبی منتقل شده و برای درد در ناحیه گردن و شانه تحت درمان قرار گرفته است.

پلیس اعلام کرد: هر دو نوجوان دستگیر و به جرم حمله با انگیز نفرت و حمله به قصد جراحت جسمی متهم  شدده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha