پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علميه خواهران شهيد مطهري تنكابن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن گفت: اگر از ظرفیت های تشیّع به درستی استفاده شود، مذهب شیعه فراگیر و جهانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم طبری با اشاره به  اولین اعزام کاروان زیارتی طلاب مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن به سفر اربعین بیان کرد: در طول  این سفر معنوی، بسته های فرهنگی شامل ختم قرآن و ختم صلوات به منظور سلامتی آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به نیت شادی ارواح طیبه شهدای مدافع حرم در بین طلاب توزیع و برنامه حلقه های معرفت اجرا شد.

استاد حوزه مازندران با اشاره به فضیلت زیارت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) به نقل از روایات گفت: برکات و آثاری که در خصوص زیارت و تربت امام حسین (علیه السلام) ذکر شده است در  هیچ تربت و قطعه ای از قطعات زمین ذکر نشده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های به جا مانده از تاریخ تشیّع اعلام کرد: اگر از ظرفیت های تاریخ تشیّع به درستی استفاده شود، مذهب شیعه عالم گیر و جهانی می شود؛  اما متاسفانه بسیاری از ظرفیت ها حتی برای خود شیعیان هم  پنهان مانده است.

طبری در پایان خاطر نشان کرد: اگر ذخایر و نشانه های منحصر به فردی که از ائمه معصومین (علیهم السلام) برای شیعیان بر جای مانده است، متعلق به قوم یهود بود، تا کنون گوش فلک را کر، کرده بودند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha