جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خاموشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین با بیان بخشی از فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: ان شاءالله در ماه ربیع آزادی ۳۰۰ نفر از زندانیان بدهکار خرد در دست اقدام است تا کمک کنیم این افراد با پرداخت دیون خود به آغوش خانواده برگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور در همایش یاوران وقف که ظهر امروز در بقعه شیخ صدوق شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: ان شاءالله در ماه ربیع آزادی تعداد ۳۰۰ نفر از زندانیان بدهکار خرد در دست اقدام است تا کمک کنیم این افراد با پرداخت دیون خود به آغوش خانواده برگردند؛ سعی داریم نظام خانواده این افراد به هم نخورد تا اقدامی در جهت آسیب های اجتماعی برداشته شود.

وی با بیان دیگر اقدامات سازمان اوقاف افزود: تاسیس، تجهیز و تعمیر بیمارستان از اقدامات دیگر سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ماه ربیع در دست اقدام است تا از این جهت نیز بتوانیم برای افراد نیازمند جامعه کمکی حاصل شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی درمورد ساختار امور خیریه، گفت: ما در امور خیریه ساختار  قابل توجهی نداشتیم ولی الحمدلله امروز یک ساختار ی در امور خیریه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: یتیم خانه هایی در موقوفات موجود بوده و برای رسیدگی به این مکان ها اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با خطاب به روحانیون حاضر در همایش تاکید کرد: اگر مبلغی به ما در جهت وقف کمک می کند باید توجه داشته باشد که به اهداف بلند متعالی  خدمت می کند و خواهشمند هستم در وقف و امور خیریه کمک رسان ما باشید.

رئیس اوقاف و امور خیریه کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این گوشه ای از اقدامات این سازمان بود که ان شاءالله در پایان سال گزارش مفصلی از خدمات و اقدامات سازمان ارائه خواهد شد.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha