جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید شهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی گفت: خبر هایی که از اتاق شکنجه رژیم آل خلیفه درز می کند، بیانگر ثبات بحرینی هاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید شهابی معارض بحرینی و رهبر جنبش احرار البحرین با درود بر صبر و پایداری فعالان و انقلابیون بازداشت شده در زندان های بحرین گفت: خبرهایی که از اتاق شکنجه رژیم آل خلیفه درز می کند، بیانگر ثبات بحرینی هاست و هر چقدر که این رژیم و مزدوران آن بر شکنجه، سرکوب و آزار و اذیت  انقلابیون می افزاید، بر استقامت و صلابت آنان افزوده می شود.

زندانیان بر ثبات و پایداری در راه مطالبات تاکید دارند

شهابی تاکید کرد: بیشتر زندانیان به ویژه بزرگسالان بر ثبات و پایداری در راه مطالبات و محال بودن عقب نشینی از آن تاکید دارند.

وی برای سلامتی تمامی زندانیان به ویژه آنان که دست به اعتصاب زده اند، دعا کرد و گفت: باید از کسانی که به جنایت خود در محروم کردن زندانیان از دارو و درمان پافشاری می کنند، انتقام گرفته شود.

زندانیان نشان بارز مظلومیت ملت بحرین هستند

رهبر جنبش احرار البحرین تصریح کرد: زندانیان نشان بارز مظلومیت ملت بحرین و نشانگر عمق بحرانی هستند که در میان ساکنان اصلی این کشور از شیعه و سنی وجود دارد و خاندان آل خلیفه بحرین را اشغال کرده است.

 وی با اشاره به اینکه ملت بحرین برای حل بحران کشور خود از طریق رهایی از اسباب آن تلاش می کنند، افزود: این بحران ها از زمان اشغالگری آل خلیفه آغاز شده و این رژیم ریشه تمامی مشکلات و مصیبت ها است.

شهابی ادامه داد: ملت بحرین محال است رژیمی که بر پایه اشغالگری، غارت اموال و تسلط بیگانگان بر وطن و ملت تأسیس شده را بپذیرند.

اعتصاب غذای زندانیان در هفته های گذشته

شایان ذکر است که زندان های رژیم آل خلیفه چند هفته است که شاهد اعتصاب غذای معترضین به بد رفتاری و محدودیت آزادی دینی می باشد و این زندانیان خواهان بهبود شرایط برای ملاقات خانواده خود هستند.

آخرین اعتصاب ها مربوط به دو نفر از زندانیان است که به خاطر فعالیت های سیاسی در زمینه آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز، محکوم به اعدام شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha