چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
photo_2019-10-20_10-19-50.jpg

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(علیهماالسلام) دانش آموزان تهرانی مراسم عزاداری ایام آخر ماه صفر را با حضور مبلغان طرح امین حوزه تهران برگزار کردند.

حجت الاسلام محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: مبلغان، فرهنگیان و دانش آموزان طرح امین استان تهران با برگزاری مجالس عزاداری و سینه زنی به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(علیهماالسلام)، به سوگواری پرداختند.

این مبلغ طرح امین ابراز داشت: مراسمات عزاداری ایام آخر ماه صفر در هیئت دانش آموزی مدرسه متوسطه دور اول آزادگان واقع در شهرک کوی قمر بنی هاشم ارتش، و با حضور مبلغان قرارگاه منطقه یک طرح امین حوزه علمیه تهران و با مشارکت فعال دانش آموزان تهرانی برگزار شد و حاضران با نوحه خوانی و سینه زنی در مصیبت عزای اهل بیت(علیهم السلام) اشک ماتم ریختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرائت زیارت عاشورا، تشکیل دسته های نوحه سرایی و زنجیر زنی، و سخنرانی در رابطه با معارف اهل بیت(علیهم السلام) از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ایام آخر ماه صفر در هیئات دانش آموزی طرح امین حوزه علمیه تهران در حال برگزاری است. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha