پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی رضوی کیا - آستان قدس رضوی

حوزه/ سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، پوشش رسانه‌ای گسترده اعم از خبر و تصویر در دستور کار مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، مهدی رضوی کیا، با اشاره به اقدامات رسانه‌ای این مرکز در ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: در این ایام جهت پوشش حداکثری رسانه‌ای، ستاد مستندسازی متشکل از همکاران رسانه ای در مشهد و خادمیاران از سراسر کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۱۵ خبرنگار در مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی، ابراز کرد: ۲۰ نفر از خادمیاران فعال در حوزه خبر و تصویر از استان‌های تهران، اصفهان و یزد با تجهیزات کامل تصویری اعم از دوربین، لنز، هلی کم و... در این ایام به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند و کار تصویر برداری از مراسم و عزاداری ها را برعهده دارند.

رضوی کیا پوشش ویژه پیاده روی زائران بارگاه منور رضوی و خدمت رسانی آستان قدس رضوی به این زائران در محورهای اصلی سرخس، نیشابور، کلات و قوچان را از دیگر اقدامات مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی عنوان کرد و گفت: بخشی از این تیم‌های رسانه‌ای در جاده‌ها و بخشی نیز در حرم مطهر به انعکاس و پوشش رسانه‌ای می‌پردازند.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر از روز اربعین آغاز شده و تا روز شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت. یکی از برنامه‌های ویژه این ایام مراسم خطبه خوانی و شام غریبان است که به صورت ویژه از شبکه های مختلف تلویزیونی پوشش تصویری و خبری داده خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه تهیه ۱۵۰ گزارش تصویری و ۳۰۰۰ فریم عکس را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ایام برشمرد و خاطرنشان کرد: گزارشی از پیاده روی زائران در محورهای سرخس، نیشابور، کلات و قوچان با عنوان «در مسیر بهشت» در این ایام تهیه می شود که خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به مردم روستای جمالده، موکب ها و خدمات بنیاد سلامت به زائران پیاده را به نمایش خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: در این ایام از عکاسان پیشکوست کشوری دعوت شده است تا ضمن حضور در مراسم عزاداری و سوگواری در حرم مطهر، حال و هوای این بارگاه منور را برای دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به تصویر بکشند.

رضوی کیا اظهار کرد: پوشش تصویری و خبری مراسم عزاداری زائران عرب، آذری و اردو زبان نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده این مرکز در ایام دهه پایانی ماه صفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha