شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اطعام

حوزه/ هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر طرح اطعام ۸۰ هزار زائر امام علی بن موسی‌الرضا(ع) در قالب پویش مردمی «همه خادم الرضائیم» در مشهد مقدس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، در آستانه ایام شهادت امام علی بن موسی‌الرضا(ع) و دهه پایانی ماه صفر مشهد الرضا یکپارچه آماده میزبانی از زائران بارگاه ثامن‌الحجج(ع) است.

ستاد خدمت‌رسانی به زائران آستان قدس رضوی نیز کوشیده است تا در این ایام با برگزاری طرح‌ها و پویش‌های مردمی زمینه حضور حداکثری شهروندان را در حرم مطهر رضوی فراهم سازد. یکی از پویش‌های مردمی در این ایام پویش «اطعام ۸۰ هزار زائر» است که با همکاری تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است از تعداد وعده غذایی ذکر شده ۵۰ هزار وعده توسط پویش مردمی تأمین خواهد شد و مابقی توسط آستان قدس رضوی تأمین می‌شود.

در این پویش ۱۰ هزار خادم افتخاری از ستاد جهاد خدمت به همراه ۵۰۰ خادم از طریق معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی جهت توزیع غذا خدمت‌رسانی می‌کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر می‌توانند با ارسال عدد ۸ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸۰۸۰ ضمن ثبت‌نام در ستاد ساماندهی خدمت به زائران به جمع خادمیاران افتخاری امام هشتم (ع) بپیوندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha