پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علیرضا باطنی

حوزه/ حجت الاسلام باطنی گفت: آمارها نشان می دهد در انتخابات گذشته سرجمع آرای نیروهای انقلابی بیشتر از طرف مقابل بوده ولی به دلیل تفرقه حاکم به نتیجه مطلوب نرسیدیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا باطنی، صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان اصفهان اشاره ای به انتخابات سال جاری  کرد و گفت: در سالهای گذشته براساس تاکید بر وحدت رویه جامعه اصولگرایان با یکدیگر به صورت سنتی صحبت و تبادل نظر می شد، ولی ۶ سال هست که در اصفهان با پیشگامی حوزویان از جمله حجت الاسلام سالک، حجت الاسلام بهشتی نژاد وآیت الله مهدوی تشکلی به نام مجمع اصولگرایان تشکیل شده است.

وی تصریح  کرد: مهمترین هدف ایجاد مجمع اصولگرایان اصفهان کادرسازی برای جریانات سیاسی و سپس هماهنگ کردن تشکل های ولایت مدار برای قرار گرفتن زیر یک چتر  و افرایش هم افزایی است.

حجت الاسلام باطنی افزود: مجمع نیروهای انقلاب اصفهان،  ۳۳ تشکل انقلابی را در خود جای داده است که یکی از اهدافشان ایستگاه انتخابات است و برای انتخابات اخیر مجلس فرایندی را تعریف کرده است.

وی بیان کرد: این مجمع برای شناسایی نیروهای کارآمد وانقلابی در شهرستان ها هم اقدام کرده اند تا این نیروها دور هم جمع شوند وبه وفاق برسند .

حجت الاسلام باطنی عنوان کرد: آمارها نشان می دهد در انتخابات گذشته سرجمع آرای نیروهای انقلابی بیشتر از طرف مقابل بوده ولی به دلیل تفرقه حاکم به نتیجه مطلوب نرسیدیم.

وی تاکید کرد: باید مدیریت کشور در عرصه اجرایی  و مدیریتی در اختیار نیروهای جوان و کارآمد قرار گیرد، مدیران مدارس علمیه می توانند با معرفی افراد قبلیت دار به رابطین مجمع انقلابی کمک کنند، تا هم مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد وهم صیانت مدارس وحوزه از طرفداری از کاندیدایی رخ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امید سرباز سید علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    1 0
    لطفا جناب باطنی لطفا کنن این سی و سه تا تشکل را معرفی کنن و مجوز وزارت کشور این تشکلها را بزارن بالا
  • علی مطلب IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    0 0
    یعنی بقیه انقلابی نیستند این سبک تحلیل با فرمایشات مقام معظم رهبری همخوانی دارد؟