جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیامبر گرامی اسلام

حوزه/ حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) پیام آور محبت و انسانیت است، بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) منادی رحمت و مهربانی بودند و باید شخصیت و سیره ایشان را به جهانیان معرفی کنیم.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه دین پیامبر گرامی اسلام (ص) کامل ترین و کاربردی ترین دین برای بشریت است، بیان داشت: دین مبین اسلام دین خوب زندگی کردن و سعادت و خوشبختی است .

وی با بیان اینکه رفتار و خصایص شخصیتی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) برای همگان الگو است، افزود: عبادت بسیار، شب زنده داری، مردم داری، حسن رفتار با خانواده، امانت داری و ... از جمله ویژگی های بارز شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد خاطر نشان کرد: محبت و مهربانی پیامبر (ص) ایشان را به عنوان یک الگوی واقعی برای رحمت و مهربانی به جهانیان معرفی کرده است .

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) منادی رحمت و مهربانی هستند، گفت: معرفی شخصیت والا و گرانبهای پیامبر گرامی اسلام (ص) بزرگترین تبلیغ برای آموزه های دینی و قرآنی در جهان است .

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) پیام آور محبت و انسانیت است، بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) منادی رحمت و مهربانی بودند و باید شخصیت و سیره ایشان را به جهانیان معرفی کنیم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه شناخت و معرفی ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) به جهانیان می تواند وحدت و تحولات اخلاقی والایی را در جهان رقم زند، خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) را نشر و گسترش دهیم تا شاهد رشد اخلاق معنوی در جهان باشیم .

انتهای پیام/
  


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha