پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهادت امام حسن مجتبی(ع)

حوزه/ همزمان با ماه صفر و ایام شهادت دومین امام همام(ع) پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد انصاریان به مناسب این روز اقدام به انتشار بیش از ۶۰ مجموعه مقاله با موضوع حضرت امام حسن مجتبی(ع) کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محققان و پژوهشگران این مؤسسه فرهیخته همزمان با آغاز دهه سوم ماه صفر و ایام شهادت امام مجتبی(ع) اقدام به انتشار بیش از ۶۰ مقاله خواندنی پیرامون این امام همام در بستر فضای مجازی کرد.

این گزارش می‌افزاید: «کریم اهل‌بیت(ع)»، «اخلاق امام حسن(ع)»، ‌ «قرآن در سخن امام مجتبی(ع)»، «پرتوی از زندگی امام حسن(ع)»، ‌ «امام مهدی(عج) فرزند امام حسن(ع) یا امام حسین(ع)؟»، ‌ «همراه با پیامبر(ص)»، ‌ «تاریخ شهادت و مدت عمر آن حضرت در وقت شهادت»، ‌ «تواضع و فروتنی امام حسن(ع)»، ‌ «صبر در سیره امام حسن(ع)»، ‌ «تحلیلی از شخصیت و قیام امام حسن(ع)»، «بررسی تاریخ حرم ائمه بقیع(ع)» از عناوین این مجموعه مقالات می‌باشند.

همچنین، «نگاهی به کودکی و نوجوانی حضرت»، ‌ «بررسی فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی امام حسن(ع)»، «دو سند روشن بر مظلومیت سبط اکبر»، «وصیت امام حسن(ع) به برادرش امام حسین(ع)»، ‌ «نگاهی به واپسین روزهای عمر امام حسن(ع)»، ‌ «انتظارات امام حسن(ع) از شیعیان»، ‌ «اهل‌بیت(ع) در کلام امام حسن(ع)»، ‌ «پیشوای دوم»، ‌ «سبک زندگی از منظر امام»، ‌ «امام مجتبی(ع) و مسأله امامت امت»، ‌ «شخصیت علمی امام حسن(ع)»، «برگی از درخت فضیلت» از جمله دیگر عناونین خواندنی این مجموعه مقالات می‌باشند.

این گزارش حاکیست: علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی http://www.erfan.ir/farsi/article/lists/۵۰۲ می‌توانند در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد انصاریان به تمامی این مقالات به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha