جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن‌ مجتبی(ع) حرم امام رضا(ع) و خیابان‌های منتهی به حرم مملو از عزاداران پرشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، از صبحگاه امروز خیابان‎های منتهی به حرم مطهر رضوی شاهد عزادارانی است که به صورت گروهی و دسته های عزاداری در مصیبت اعظم پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به پا خواسته‌اند و جلوه‎های غیر قابل توصیفی را به نمایش گذاشته‌اند.

تمام خیابان‎های منتهی به حرم، بست‎های ورودی و حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش و مزین به نام نبی مکرم اسلام(ص) و اولاد پاکش شده و خادمان حرم امام رئوف نیز در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی به راهنمایی زائران مشغول هستند.

بسیاری از دسته‎های عزاداری اکنون در حال ورود به حرم امام رضا(ع) هستند و ضمن تشرف به صحن انقلاب، در اماکن متبرکه حرم به عزاداری مشغول می‎شوند.

حرم مطهر رضوی از دیشب با اجرای برنامه‎های عزاداری میزبان زائران بوده است و تا لحظاتی دیگر برنامه عزاداری در رواق امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.

طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته اجتماع عظیم عزاداران نبوی نیز امروز بعد از نماز ظهر و عصر در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم نورانی زیارت پیامبر(ص) از راه دور ساعت ۱۳ در رواق امام خمینی(ره) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) برگزار می‎شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha