سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق با صدور پیامی درگذشت علامه حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق با صدور پیامی درگذشت علامه حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

با نهایت تاسف و اندوه خبر درگذشت یکی از بزرگان امت و مدافعان اسلام و ناشران دین خدا و دین رسول خدا و یاوران اهل بیت و یکی از خادمان امام زمان آیت الله سید جعفر مرتضی عاملی را دریافت کردیم.

ایشان در شب شهادت پیامبر اکرم(ص)با آن همه موسوعه های متنوعی که در زمینه های مختلف علمی و تاریخی ودر دفاع از مذهب اهل بیت(ع) و در تبیین سیره اجدادش تالیف کرده بود و  میهمان جدش پیامبر شد در حالی که نامه عملش سرشار و سنگین از حسناتی است که در راه خدمت به مردم و حوزه علمیه انجام داد و برای او همچون صدقه جاریه ای است که تمامی ندارد و اکنون با درگذشت وی امت اسلام یکی از بزرگان و پیشگامان خود را از دست داد و ما کاری نمی توانیم بکنیم جز اینکه به جدش رسول خدا(ص) و حضرت زهرا(ع) و امام زمان(ع) و خانواده محترم ایشان تسلیت بگوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha