جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 869379
۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
حرم امام رضا علیه السلام

حوزه/ استاندار خراسان رضوی گفت: با هدف تسهیل خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از تشدید گره‌های ترافیکی در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)، فقط مشهد دوشنبه ۶ آبان ماه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، علیرضا رزم‌حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن روز دوشنبه مابین روزهای تعطیل یکشنبه و سه شنبه به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، روز دوشنبه ۶ آبان ماه تعطیل است.

وی ادامه داد: این تصمیم با توجه به افزایش چشمگیر حضور گسترده زائران در مشهد مقدس نسبت به سال های گذشته و همچنین در جهت تسهیل در رفت و آمد زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و به منظور کاهش گره های ترافیکی ناشی از فعالیت نهادها و ادارات اجرایی مستقر در مناطق مرکزی شهر مشهد گرفته شده است.

رزم‌حسینی تصریح کرد: بر این اساس کلیه ادارات و دستگاه های دولتی شهر مشهد به غیر از بانک ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدمات، امداد رسانی و اورژانس، در روز دوشنبه ۶ آبان ۹۸ تعطیل خواهند بود.

وی گفت: مدیران با رعایت مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری ترتیبی اتخاذ خواهند کرد تا به نحو مطلوب جبران ساعت کاری روز مذکور در سایر روزهای کاری ماه صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) همزمان با ایام شهادت این امام همام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha