جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دستجات عزاداری

حوزه/ رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده روز سه شنبه هفته جاری مراسم شهادت امام رضا(ع) در شهر بوشهر با حرکت بزرگ دستجات عزاداری زنجیرزنی و سینه زنی برگزار می شود.

سید ناصر فاطمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با تسلیت ایام عزاداری پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت (ع) از برگزاری مراسماتی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در بوشهر خبر داد.

رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر در بیان جزئیات برگزاری این مراسم گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده روز سه شنبه هفته جاری مراسم شهادت امام رضا(ع) در شهر بوشهر با حرکت بزرگ دستجات عزاداری زنجیرزنی و سینه زنی برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنیه از میدان امام خمینی(ره) بوشهر آغاز و تا حسینیه عاشقان ثارالله ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز با مداحی مداحان اهل بیت، مردم به سینه زنی و عزاداری خواهند پرداخت.

فاطمی بیان داشت: پس از این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در حسینیه اقامه می شود.

رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: در برگزاری این مراسمات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد نماز جمعه بوشهر، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای هیئات مذهبی شهرستان و سپاه امام صادق(ع) استان مشارکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha