جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد مینه سوتا میزبان پسرهای پیشاهنگ بود

حوزه/ در بخشی از پروژه آموزشی و گردش علمی در روچستر، مسجدی در مینه سوتا میزبان بیش از 100 دانش آموز پیشاهنگ بود تا اسلام را بیشتر به آنان بشناساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک مسجد محلی در ایالت مینه سوتای آمریکا در روز شنبه 26 اکتبر طی مراسمی میزبان حدود 100 تن از مردم در اطراف شهر روچستر بود. این مراسم بخشی از پروژه آموزشی و تور گردش علمی برای دعوت از دانش آموزان غیرمسلمان به منظور یادگیری پیرامون ادیان مختلف  طراحی شده بود.

جان امری ، مدیر اجرایی گروه منابع غیرانتفاعی اسلامی مستقر در سنت آنتونی گفت: ا واقعاً مشتاق هستیم به سایر شهروندان مینه سوتا در مورد آنچه مسلمانان باور دارند ، آموزش دهیم.

وی افزود: این پروژه راهنمای اصلی جوانان است و دررابطه با مواردی است که همه با آن توافق داریم و براساس آن گردهم جمع می شویم. این برنامه می تواند به عنوان الگویی برای جوامع چند ادیانی با اعتقادات مختلف مورد استفاده قرار گیرد و جهان را به مکانی بهتر تبدیل سازد.

امری که در حال صحبت درمسجد ابوبکر، میزبانی شورای گیمهون و جمعی از پسران پیشاهنگ دانش آموز را به عهده داشت، به سخنرانی پرداخت.

 گفتنی تورهای پیاده روی برای آموزش مردم در مورد ادیان مختلف در آمریکا مشهور است. در نیویورک ، کیتی مریمان از سال 2014 حدود یک بار در ماه تورهای پیاده روی برگزار کرده است تا قرن ها تاریخ مسلمانان را در شهر نیویورک به یاد بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha