جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وقف

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بانو اکبرپور تنها منزل مسکونی خویش را وقف مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار نمود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: وقف یکی از سنت های حسنه و ماندگار در دین مبین اسلام است که منافع امت اسلامی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی را تامین می کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه مسئله وقف در میان مردم کردستان نهادینه شده است و در بیشتر شهرستان های این استان شاهد موقوفات بسیاری با نیات متنوع هستیم.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: به تازگی نیز یکی از بانوان خیر شهرستان بیجار با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه در دهه وقف، یک بابت منزل مسکونی را وقف مدرسه سفیران هدایت بیجار کرد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در این اقدام خیرخواهانه، فرهنگی و دینی سرکار خانم خانم اکبر پور با هدف اشاعه دین مبین اسلام این اقدام مهم و انسانی را انجام داده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: سرکار خانم اکبرپور در زمان اهدای منزل مسکونی خویش به عنوان وقف به مدرسه سفیران هدایت بیجار اعلام کرد که اگر منزل و یا ملک دیگری داشتم حتما آن را وقف این امور می کردم.

حجت الاسلام محمودی ضمن تقدیر از اقدام خیرخوانه خانم اکبرپور عنوان کرد: منزل وقف شده به مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار در یکی از شهرک های شهر قرار دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که عمل نیک و خداپسندانه خانم اکبرپور زمینه ساز نهادینه شدن هرچه بیشتر سنت حسنه وقف در بیجار و حتی استان کردستان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha