شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مروی گفت: مجاهدان عرصه مقاومت مبارزان عرصه مقابله با جهل و ظلم هستند و تمدن بشری مرهون مجاهدت آنها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، شامگاه دوشنبه در پیام به چهارمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان در استان سمنان، اظهار داشت: پیامبر(ص) فرمود خداوند مقام مجاهدان در راه خود را صد درجه بالاتر از دیگران قرار می‌دهد به طوری که بین هر دودرجه فاصله زمین تا آسمان است.

وی در این پیام افزود: سلام خدا بر مجاهدان  و مبارزان راه حقیقت و خادمان راه انسانیت به ویژه آنان که در مسیر احیای مکتب اهل بیت تلاش می‌کنند و ثمره  مقاومت و پایداری خویش را در تربیت نسل جوان مقاوم و مبارزه با جهل و ظلم و شرک قرار دادند.

حجت الاسلام و المسلمین مروی یادآور شد: آنانی که عزت خدمت به جامعه انسانی را بر نوکری مستکبران و زورگویان ترجیح می‌دهند در راه بیداری و وحدت امت ها به ویژه بیداری امت اسلامی از هیچ کوششی حتی در غربت دریغ ندارند .

وی در این پیام اضافه کرد: بی تردید بخش عظیمی از تمدن بشری مرهون مجاهدت های انسانهای وارسته ای ست که با تلاش های طاقت فرسای خود در راستای ارتقای جوامع بشری در زمینه های اقتصادی سیاسی فرهنگی از خود گذشتگی نموده و از هیچ خدمتی دریغ ننموده اند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آنان در زمینه مبارزه با جهل و نادانی و ظلم و فساد و خودکامگی و فتنه بی دریغ از همه هستی خود در مسیر نجات هم نوعان و هم‌کیشان خود گذشتند.

وی در پیام خود به اجلاس مجاهدان در غربت در دامغان افزود:در این بین آنانکه رنج غربت را توام با مجاهدت های خودتحمل کرده و  در تنگناهای بیشتر این علم را به دوش کشیده و سختی بیشتری را در این مسیر تحمل نموده اند مسلما از اجر فراوان تری برخوردار و ارزش معنوی ایثار انها بیشتر است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی خاطرنشان کرد : مجاهدان مبارزان آزادگان عزیز مزد و اجر الهی مجاهدت ها که در فرایند آن قدرت پوشالی و اهریمنی و استکباری امریکا و صهیونیسم و جیره خواران اسلام  امریکایی را هدف قرار داده اید جز شهادت در راه خدا و رضوان الهی نیست، داشتن روحیه شهادت طلبانه در کنار این مجاهدت ها همه بن بست ها را در هم می‌شکند.

وی در این پیام اضافه کرد : این رشادت ها انشاالله آزادی ملت ها را در پی خواهد داشت چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی روحیه مجاهدت و شهادت را در نسل جوان به گونه ای پر فروغ مشاهده نمودند که در پی آن فرمودند نسل جوان آزادی قدس شریف را خواهد دید و آینده روشن است.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد : عزیزانم اینجانب نیز به وعده  امام رئوف حضرت امام رضا(ع) امید دارم که فرمودند به‌خدا قسم زمانی که قائم قیام کند پیروان ما از همه بلاد حول او جمع می‌شوند، امید است این روز بزرگ ظهور نزدیک و خداوند همه ما را از خادمان دولت آن امام منتظر قرار دهد، مشتاق دیدار همه شما عزیزان در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا هستم.

بر پایه این گزارش، چهارمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با محوریت تجلیل از مجاهدت شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و تقدیر از مقام شامخ رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در غربت و مقاومت اسلامی در دانشگاه دامغان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha