جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الشيخ برنجكار

حوزه/ عضو هیئت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران تصریح کرد: مشکلات مالی و بودجه ای دانشگاه ها نباید مانع از برگزاری کرسی های آزاداندیشی شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی و تولید علم یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب از حوزه و دانشگاه و دیگر مراکز علمی و پژوهشی است و لذا نباید ضرورت آن ها مورد غفلت یا کم توجهی قرار گیرد.

وی افزود: آن چه مهم است این که این قبیل مباحث باید با قوت دنبال شده و به خصوص در سطح مراکز آموزش عالی کشور، هر یک از دانشکده ها به شکل تخصصی و بر اساس نیازهای روز جامعه و نظام اسلامی وارد این موضوعات شده و به طور مستمر به این مساله اهتمام داشته باشند.

مسئول انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: از سوی دیگر خود اساتید و دانشجویان نیز باید این مهم را از مسئولان و متولیان مطالبه کنند، چرا که مطالبه گری در این خصوص باعث می شود که ضرورت این مباحث مورد تردید قرار نگیرد.

وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت دیگر این است که از کسانی که نسبت به این قضیه اهتمام لازم را دارند، باید تقدیر شود تا انگیزه ها برای دیگران نیز ایجاد شود و این که کمبودهای مالی و بودجه ای نباید مانع از برگزاری کرسی های آزاداندیشی شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha