پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست، از این رو 13 آبان تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت و آینده این انقلاب داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهر سنندج اظهار داشت: از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان علیه این نظام و ملت آغاز شده است و کماکان ادامه دارد و بی شک دشمن هرگز دست از این دسیسه های مذبوحانه خود  برنخواهد داشت.

امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به هر توطئه ای زده است، از کودتا گرفته تا ترور و تحریم و...، ولی در تمام این نقشه های شیطانی به بن بست خورده است.

این عالم اهل سنت کردستان با اشاره به اینکه تا زمانی مردم حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند به این مملکت آسیبی نخواهد رسید، تاکید کرد: ملت ایران در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره پشت نظام را خالی نکرده اند و در تمام عرصه های ملی حضوری پرشور و تاریخی داشته اند.

ماموستا راستی در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کماکان سفارت آمریکا در تهران حضور داشت، ولی این سفارت در اصل به محل اختفای مخالفان انقلاب و توطئه چینی علیه این نظام تبدیل شد که درایت و هوشمندی انقلابیون توانست این سفارت که علنا به لانه جاسوسی تبدیل شده بود را تسخیر کنند و آخرین پناهگاه دشمنان در خاک میهن را به تسخیر خود در بیاورند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه هر ساله در سیزده آبان ماه به مناسبت این حرکت انقلابی ملت ایران شاهد راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور هستیم، عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست، از این رو 13 آبان تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت و آینده این انقلاب داشته است.

این عالم اهل سنت کردستان در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران امسال باید باشکوه تر از سالهای گذشته در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه شرکت کنند، تاکید کرد: از ماههای بسیار قبل اکثر رسانه ها و شبکه های ماهواره ای با هماهنگی های خاصی که با همدیگر داشته اند، به دنبال تضعیف روحیه مردم و دلسردی آنان از نظام هستند و می خواهند با تزریق ناامیدی حضور ملت در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه را بسیار کم رنگ کنند و آن زمان از این مسئله به سود خود بهره برداری سیاسی نمایند.

ماموستا راستی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران در مسیر انقلاب حرکت می کنند هیچ قدرتی نمی تواند این انسجام را برهم بزند، لذا ترس بزرگ دشمنان این نظام و امت، وحدت و برادری حاکم در کشور است.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود اظهار داشت: شما جوانان بسیجی وقت و زمان خود را وقف این انقلاب، نظام و مردم کرده اید و شما به عنوان سرمایه های این کشور محسوب می شود، لذا از شما عزیزان توقع داریم که همواره در راه اعتلای این نظام الهی کوشا باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha