جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با آیت الله جعفری

خبرگزاری «حوزه» / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: وقف فعالیتی سودمند و در خدمت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، پیش از ظهر امروز، حجت الاسلام علی جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، با حضور در دفتر آیت الله سید یحیی جعفری، رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمان، با اشاره به قرار گرفتن در هفته وقف، گفت: برنامه اداره اوقاف و امور خیریه بر گسترش فعالیت‌ها است و در این راه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان این که وقف یکی از وسایل خدمت به مردم است، اظهار داشت: از زمان‌های قدیم افراد بسیاری بوده‌اند که با نیت خیر اموال خود را وقف کرده‌اند و ما اکنون باید با جدیت سعی در محقق کردن اهداف خیر آن‌ها باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به همکاری اوقاف با هیئت‌های مذهبی، خاطر نشان کرد: برای روستاهایی که تاکنون برنامه یادواره شهداء برگزار نکرده‌اند برنامه داریم تا یاد شهداء همواره در اذهان مردم زنده بماند.

در این دیدار آیت الله جعفری با آرزوی موفقیت برای مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه، گفت: شرایط باید به طوری باشد که زمینه برای وقف و وقف صحیح محیا باشد.

وی با تأکید بر این که منفعت وقف به مردم می‌رسد، خاطرنشان کرد: باید وقف جهت دهی شود تا از وقف در زمینه‌های غیر ضروری جلوگیری شود و موقوفات را به سوی موارد ضروری سوق داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha