جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه مقاومت

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه تمام معادلات آمریکایی ها، سعودی ها و رژیم صهیونیستی را برهم زده و خواب را از چشمان آنان ربوده است به طوری که امروز صهیونیست ها که روزگاری شعار «از نیل تا فرات» را سر می دادند اکنون در پشت دیوارهای بتنی که خود ساخته اند، محصور شده اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی، ظهر امروز در یادواره شهدای دانش آموز قروه اظهار داشت: یکی از عواملی که باعث تداوم و استحکام درخت تنومند انقلاب شده است، وجود شهدا و خانواده های شهداست.

امام جمعه شهرستان قروه گفت: از سوی دیگر شهیدان جان خود را برای امنیت و آبادانی کشور وقف کردند، لذا بنابراین یکایک ما به نوعی مدیون این عزیزان هستیم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شهیدان ناظر اعمال و رفتار ما هستند، اظهار داشت: شهیدان به خاطر آرمانهای والایی به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و از تمام زندگی و هستی خود برای دفاع از کیان وطن و اسلام ناب محمدی گذشتند که این کار کمی نیست.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه همه ما به نوعی مدیون خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم، تاکید کرد: جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نزد ما بسیار والاست و تکریم این عزیزان وظیفه یکایک ما می باشد.

امام جمعه شهرستان قروه با اشاره به اینکه جوانان این نظام هرگز اجازه دست اندازی و قلدری را به دشمنان نخواهند داد، گفت: اکنون جمهوری اسلامی از نظر قدرت نظامی و دفاعی در جایگاهی قرار دارد که ابرقدرتها از مذاکره سخن به میان می آورند و به مانند گذشته به خود اجازه نمی دهند از حمله نظامی و... چیزی به زبان بیاورند که این وضعیت برای ما و نیروهای مسلح کشور مایه فخر و مباهات است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دشمن هرگز دست از دشمنی خود برنمی دارد، گفت: تا زمانی که این ملت پشتبان ولایت مطلقه فقیه باشند، دشمنی و توطئه معاندان نیز وجود خواهد داشت، امروز انتشار آرمانهای انقلاب اسلامی در منطقه و جهان باعث گردیده است که پایه های استکباری به لرزه دربیاید.

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت در منطقه تمام معادلات آمریکایی ها، سعودی ها و رژیم صهیونیستی را برهم زده و خواب را از چشمان آنان ربوده است به طوری که امروز صهیونیست ها که روزگاری شعار «از نیل تا فرات» را سر می دادند اکنون در پشت دیوارهای بتنی که خود ساخته اند، محصور شده اند.

امام جمعه شهرستان قروه در ادامه با اشاره به اینکه امنیت نعمتی بزرگ است و این نعمت در کشور ایران در بالاترین ضریب قرار دارد، افزود: در منطقه خاورمیانه که شاهد جنگ و خونریزی هستیم، به عینه دنیا می بیند که امنیت به صورت کامل در داخل مرزهای ایران وجود دارد که باید گفت این امنیت را مدیون رشادت ها و جانفشانی های نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح هستیم.

حجت الاسلام رستمی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره، گفت: برگزاری چنین یادواره هایی برای جامعه اسلامی ضروری و واجب است، زیرا این عزیزان اگر نبودند خدا می داند انقلاب ما اکنون در چه وضعیتی قرار داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha