پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_2019-10-30_15-27-31.jpg

حوزه/ حجت الاسلام سهرابی با بیان این که دانش آموزان نخبه سرمایه های بزرگ یک جامعه اند، گفت: بالاتر از تمام تسلیحات و موشک های مهمی که امروز ما با علم خود ساخته ایم، باور و ایمان جوان ها و نوجوان های ما است و یقین دارند که می توانند جلوی ظالمی مثل آمریکا بایستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، به مناسبت روز بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده، امروز با حضور در دبیرستان علامه حلی ۶ تهران، با بیان این که دانش آموزان نخبه سرمایه های بزرگ یک جامعه هستند، اظهار داشت: بنده خودم ورودی سال ۷۱ مدرسه تیزهوشان بودم، احتمالا حدود ۱۲ سال قبل از اینکه شما عزیزان متولد شوید. با یدک کشیدن این عنوان حس می کردیم مسئولیت سنگینی برعهده ما قرار دارد. همان زمان ها وقتی می خواستیم مشاوره انتخاب رشته بگیریم، پیگیر رشته های مهمات سازی و موشک سازی بودیم.

وی افزود: دوستانی که با ما بودند به سمت این رشته ها رفتند و الان موفقیت های بسیار بزرگی کسب کرده اند. می بینید و می شنوید که در این حوزه ها چه اتفاقات بزرگی افتاده است. ما با دستان خالی جلوی یک نظام استکباری منسجم با تمامی امکانات و تسلیحات و قدرت ایستاده ایم.

حجت الاسلام سهرابی تصریح کرد: ما در حوزه موشکی از صفر شروع کردیم ولی امروزه توان ما باعث کابوس شبانه استکبار شده است. تا جایی که در تلاش اند این قدرت را از ما بگیرند. تمام این پیشرفت ها را کسانی مثل شماها رقم زده اند. با یک باور و همت بزرگ، خودشان را جدی گرفته اند. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه افزود: همانگونه که شیطان در تصویرسازی و غلو کارها مهارت دارد؛ حال مدل اغواگری شیطان را با مدل تعامل آمریکا با ملت ها و مردم، مقایسه تطبیقی داشته باشید، می بینید که آمریکا هم تمام قدرتش در این است که به خوبی می تواند تصویرسازی کند.

وی با مطرح کردن این سوال که چرا صنعت تصویرسازی در تمدن آمریکایی آنقدر رشد داشته است؟، گفت: تجهیزات تصویربرداری، سینما، شبکه توزیع و توسعه سریال ها در آمریکا را ببینید. او فقط یک دغدغه دارد. به دنبال به تصویر کشیدن دنیایی است که به آن تعلق ندارد. تصویری بزرگ تر از واقعیت موجود.

حجت الاسلام سهرابی ابراز داشت: البته بالاتر از تمام تسلیحات و موشک های مهمی که امروز ما با علم خود ساخته ایم، باور و ایمان جوان ها و نوجوان های ماست که به این نتیجه رسیده اند که می توانند جلوی ظالمی مثل آمریکا بیاستند. صنعت هسته ای و موشکی را جوان هایی از نسل شماها به این موفقیت رسانده اند. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه به سرمایه های نو و بزرگ جامعه یعنی نوجوان ها و جوان هایی با باور و ایمان به خدا اشاره کرد و گفت: امروز سالگرد شهادت شهید محمد حسین فهمیده است. مگر این شهید چه کار بزرگی انجام داده که امام او را به عنوان رهبر معرفی می کند؟ این نوجوان با کار خودش یک راه در تاریخ برای ما باز کرده، یک مسیر جدید و با همین راه ما را رهبری کرده است. شهید طهرانی مقدم، شهید شهریاری با کارهای خود یک مسیر و  راه جدیدی برای ما باز کردند و امت را با کار خود رهبری کردند.

حجت الاسلام سهرابی در پایان خاطرنشان کرد: در مکتب امام، تک تک افراد می توانند نقش رهبری را برای امت ایفا کنند و این مسیر را ما با این باورهای واقعی می توانیم جلو ببریم. مسیری مبتنی بر سرمایه های واقعی مثل شما نوجوان ها که باور کنید می توانید مسیرهای جدیدی پیش روی جامعه خود باز کنید. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha