پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مجروح

حوزه/ حجت الاسلام شمس الدین  احمدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان  به عیادت جوان مجروح آمر به معروف کاشانی رفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان به همراه هیئت همراه به عیادت محمدباقر رجایی، جوان مجروح آمر به معروف کاشانی رفت.

عصر روز گذشته نیز آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور در منزل این جوان مجروح آمر به معروف کاشانی، از او عیادت کرد.

تاکنون فرماندار، اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از مسئولین شهرستان کاشان و استان اصفهان نیز  به عیادت این جوان آمربه معروف کاشانی رفته اند.  

برپایه این گزارش، شامگاه پنج‌شنبه هفته گذشته چند دختر و پسر جوان که از حالت عادی خارج بودند، به محمدباقر رجایی، جوان بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر حمله‌ور شده و او را مورد ضرب شتم با ضربات چاقو قرار دادند که منجر به بستری شدن چند روزه او در بیمارستان شد. در حال حاضر این جوان آمر به معروف از بیمارستان مرخص شده و در منزل بستری است.

حجت الاسلام احمدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، در جریان عیادت از محمدباقر رجایی با تاکید بر این که امنیت با امربه معروف ونهی از منکر گره خورده است، گفت: اگر درجامعه ای تمام مردم با احساس مسئولیت امربه معروف ونهی از منکر را انجام دهند، امنیت و آرامش جامعه تأمین می گردد.

وی با ابراز تاسف از اینکه سهم امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه نسبت با سایر فرایض دینی کمتر است، اظهار کرد: مسئولین، محققین، مبلغین و حوزه های علمیه باید برای بیشترشدن سهم امربه معروف، اهمیت این فریضه را تبیین کنند.

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با تاکید بر اینکه  مسئولین و مجلس با تصویب قوانین محکم تر، برای دفاع ازآمرین به معروف  وارد عمل شوند، ابراز داشت: با توجه به وجود حاکمیت دینی در جمهوری اسلامی ایران باید امربه معروف ونهی از منکر در این جامعه دینی پویا و زنده باشد تا کسی جرأت نکند با هنجارشکنی و گناه حرمت ها و خط قرمزها را بشکند .

 وی در ادامه  با قدردانی از محمدباقر رجایی جوان بسیجی فعال، دلسوز، انقلابی آمربه معروف که با شجاعت و احساس مسئولیت، ماموریت خود را به نحو شایسته انجام داده است، برای او آرزوی بهبودی کامل را کرد.

حجت الاسلام احمدی در پایان از پدر جوان مجروح آمربه معروف کاشان سردار رجایی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز به خاطر تربیت این فرزند بسیجی قدردانی کرد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    0 1
    اگر یک فرد عادی بود زیاد تحویلش نمی گرفتند
  • استاد دانشگاه IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    قوه قضاییه قرار بود طوری با این پددیه شوم برخورد کنه که کسی جرات نکنه به امر به معروف نگاه تند بکنه پس چی شد اقای ریسی عزیز حزب الله منتظرند