پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ در هیچ جای دنیا رهبری به اقتدار و درایت رهبر ما وجود ندارد و از رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس گرفته تا همه آحاد مردم باید بدانند که هر حرف و حرکتی که مخالف مقاومت باشد، مخالف پدافند غیرعامل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس پدافند غیرعامل که در دفتر اداری حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت ما منحصر به دوران دفاع مقدس نیست، عنوان کرد: ما باید در همه زمان ها آمادگی لازم را در برابر توطئه دشمنان داشته باشیم، چرا که اگر این آمادگی وجود نداشته باشد، خداوند هیچ تضمینی برای موفقیت ما نداده است.

وی افزود: مردم باید با تمام وجود حس کنند که نیاز است از این حرکت عظیم مقاومت پاسداری شود، تعداد دشمنان از حیث کمیت و امکانات آن ها از حیث کیفیت بهتر از ما بوده و باید در چنین شرایطی هشیار باشیم.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: در هیچ جای دنیا رهبری به اقتدار و درایت رهبر ما وجود ندارد و از رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس گرفته تا همه آحاد مردم باید بدانند که هر حرف و حرکتی که مخالف مقاومت باشد، مخالف پدافند غیرعامل است.

آیت الله سعیدی مطرح کرد: چشم ما به دستان آمریکا و غربی ها نیست و همه کس ما حضرت ولیعصر(عج) بوده و هر کسی در هر جای دنیا در این مسیر حرکت کند ما از آن ها حمایت می کنیم، همچنین در مقابل کسانی که در این مسیر نیستند می ایستیم.

وی اضافه کرد: همه ما باید به این نکته توجه کنیم که با حرف ها و حرکت های خود اعتقادات مردم را سست نکنیم، چرا که اگر اعتقادات از مردم گرفته شود، عواقب و خطرات فراوانی در پی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha