جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمدی

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در۸۴ نقطه استان مراسم تظاهرات و راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، علی احمدی، صبح امروز در نشست خبری بزرگداشت سیزده آبان روز ملی استکبارستیزی جهانی، اظهار کرد:۱۳ آبان سالروز سه واقعه مهم است که نخست تبعید امام راحل در سال ۴۲  پس از فریاد های بلند و کارآمد امام علیه کاپیتولاسیون بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: مبنای حرکت امام عزت طلبی برای ملت ایران و تلاش برای استقلال ایران بود، رژیم‌پهلوی در سالهای متمادی با فشارهایی که به آحاد مردم می آورد به اهداف شوم خود نرسید و اقشار مردم در جهت بازگرداندن عزت ملت به فریادهای امام راحل گوش دادند و حرکت انقلابی وقیام را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان نیز همچون دیگر اقشار جامعه رهرو امام شدند و علیه رژیم منحوس پهلوی فریاد زدند که با روال همیشگی طاغوتیان یعنی  کشتار دسته جمعی روبرو شدند و این دومین واقعه در ۱۳ آبان بود.

احمدی افزود: سومین واقعه ۱۳ آبان ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که دانشجویان با بصیرتی که داشتند سفارتخانه آمریکا را گرفتند؛ امام راحل در این زمان که افرادی از این حرکت دانشجویان واهمه داشتند، فرمودند انقلابی بزرگتر از انقلاب اول رخ داده وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ابراز کرد: ما در نشان دادن دست نشانده بودن رژیم پهلوی وظیفه داریم این سه واقعه مهم ۱۳ ابان را تبیین کنیم، به گفته مسولان امریکا چون کارتر شاه ایران در مقابل دستورات سفارتخانه آمریکا تسلیم محض بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: تلاش استکبار جهانی و در راس آن آمریکا این بوده که ابتدا حاکمیت ایران اسلامی را ساقط و در غیر این صورت درصدد تغییر رفتار ایران برآید، آمریکاییان همواره در مقابل ملت عظیم ایران دچار اشتباه محاسباتی بودند.

وی اضافه کرد: به تعبیر رهبری خواب بازگشت امریکا به ایران یک خواب اشفته و غیر قابل تعبیر است، پرچمی که امام راحل در قرن بیستم برافراشت امروز همچنان در قرن بیست ویکم در دست جوانان انقلابی وآزادی خواه جهان است.

*زبان‌مشترک همه سلایق سیاسی داخل بر بدعهدی آمریکا

احمدی اظهار کرد: افول روز به روز آمریکا و سربلندی روزافزون ایران در سالهای اخیر به خوبی برای همگان مشخص شده است، امسال ۱۳ آبان ماه را در شرایطی برگزار می کنیم که شرایط خاصی دارد، موفقیت های پی در پی جبهه مقاومت  و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف  چون نظامی و استقامت در مقابل تحریم ها از جمله این شرایط است.

وی خاطرنشان کرد: امسال چهلمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی است؛ امسال محوریت راهپیمایی ۱۳ آبان بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب است که نمود و ظهور استکبار ستیزی مطرح شده در بیانیه ۱۳ ابان مشخص می شود.

احمدی یادآور شد: مصادیق متعدد افول آمریکا در مقابل قدرت ایران در منطقه در یکسال گذشته از دیگر شاخصه های ۱۳ آبان امسال است؛ زبان‌مشترک همه سلایق سیاسی داخل بر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا دیگر شاخصه ۱۳ آبان امسال است.

*برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۸۴ نقطه استان

وی تاکید کرد: عدم مذاکره با آمریکا زبان مشترک ملت ایران است و همه ملت  تاکید دارند که هزینه سازش از هزینه مقاومت در مقبل زورگویان ومستکبران بیشتر است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در۸۴ نقطه استان مراسم تظاهرات و راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha