پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرینی

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین ضمن محکوم نمودن شکنجه های اسیر زن بحرینی نجاح یوسف در زندان های آل خلیفه اعلام کرد این رژیم به پایان کار خود نزدیک شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،جمعیت العمل الاسلامی بحرین به دنبال اظهارات یکی از اسرای آزاد شده بحرینی در گفت و گو با یک رسانه غربی و توضیح شکنجه های وی در زندان های آل خلیفه بیانیه ای را صادر کرده است.

نجاح یوسف شهروند زن بحرینی است که در زندان‌های بحرین بازداشت بود. وی در اولین مصاحبه‌ای که پس از آزادی با روزنامه ایندیپندنت داشت از مشکلات و درد و رنج‌هایی که در زندان تحمل می‌کرد خبر داد. وی در معرض بد رفتاری و بی احترامی بازجویان قرار گرفته است.
نجاح یوسف کارمند یکی از ادارات دولتی بحرین بود که به دلیل انتقاد از مسابقات فرمول یک از کار برکنار و بازداشت شد. این شهروند زن بحرینی ساعت‌های بسیار سختی را که در زندان شکنجه می‌شد گفته است: در عملیات بازجویی مورد تجاوز، بی احترامی و توهین قرار گرفته است.همچنین نیروهای امنیتی علاوه بر تجاوز به وی فرزندان او را به قتل تهدید کردند.

اقدامات وحشیانه آل خلیفه اثبات  عدم شایستگی و کفایت آنها برای حکمرانی است.

 به دنبال مصاحبه ای که در روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با فعالی که اخیرا از زندان آزاد شده "نجاح یوسف " که گفت و گوی مشروحی با این روزنامه داشته و آنچه که برای او در دوران اسارتش اتفاق افتاده و بازجویی از او توسط مزدوران آل خلیفه،  افرادی که بی حیا و بدون تامل کثیف ترین انواع شکنجه و روش های سخیف کردن ارزش های انسانی و تجاوز به حرمت ها و نوامیس را در سایه حمایت حکومت آل خلیفه انجام می دهند با سرپوش سیاسی از طرف دولت آمریکا و انگلیس چنین جنایاتی را انجام داده اند، از این رو ما می گوییم این جنایت اولین جنایتی که مزدوران آل خلیفه جنایتکار در حق فرزندان ملت ما انجام می دهد ، نیست  اما امیدواریم که آخرین آن باشد.اما آن بدون شک توجیه کافی برای خاتمه دادن به حکومت مستبد آل خلیفه در بحرین هست و هر گونه سر پوش سیاسی را از آن بر می دارد.  

اقدامات آل خلیفه و مزدوران وحشی و بر بری و دارای سادیسم وی علیه اسیران و بازداشت شده های بی گناه بهترین دلیل بر عدم کفایت آنها برای حکومت بر ملت بحرین است و به درستی که زمان رفتن این خانواده  و خاندان سرکش و جایگزینی آن با نظامی دموکراسی است که اراده ملت را محقق و آرمان های شهروندان بحرینی را بر آورده و مطالبات عادلانه و مشروعشان را محقق می کند. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، قلوب ما به خاطر این شکنجه های مکرر علیه فرزندان ملت ما در غم و اندوه و آزار غرق به خون است و رنج و آزار این ایثارگران  و گواهی های جسورانه آنها را بزرگ می شماریم و قدر دانی می کنیم که از جمله آن ها خواهر نجاح-یوسف است؛ کسی که اقدامات ظالمانه و حامیان آنها را رسوا کرد و می گوییم این راه حق و عدالت چیزی است که پایانش پیروزی نیروبخش به اذن خداوند است و بدون شک حق پیروز است و باطل شکست خورده هرچند آل خلیفه و مزدورانشان و حامیانشان اعم از آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها و مزدورانشان در منطقه آل سعود و آل نهیان(خاندان امارات متحده عربی) بخواهند به کار خود ادامه دهند.

 ایثارگری و جانفشانی پایانش پاداش و ایمان به حق پایانش پیروزی الهی وعده داده شده است  که قطعا دیدن آن نزدیک است و حق در پشت درخواست ها از بین نمی رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha