جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی مؤمنین را به شناخت سیره اهل بیت (ع)، تمسک به آن و حرکت در مسیر آن دعوت کردند و آن را ضامن حقیقی سعادت فرد و جامعه در دنیا و آخرت دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از شیعیان پاکستان با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له توصیه های دینی برای آنان ارائه نمودند.

آیت الله نجفی بر اهمیت استفاده از زیارت عتبات مقدسه اهل بیت (ع) به ویژه در نجف اشرف و کربلا تاکید و اشاره کردند: رضایت الهی در گروه رضایت اهل بیت(ع) و وتسمک به ریسمان آنان است و اهل بیت (ع) تنها زیارت کسانی را می پذیرند و آنان را از شیعیان خود قرار می دهند که از نفس خود مراقبت کرده و مطیع اوامر الهی باشند.

معظم له تصریح کردند: هر فردی باید بداند که اعمال و رفتارش در مقابل دیدگان الهی است، لذا باید در تمامی رفتار و گفتارش متوجه این مسئله باشد.

زیارت عتبات مقدسه فرصت بزرگی برای آغاز زندگی جدید است

همچنین گروهی از موکب شیعیان کشور عمّان با آیت الله نجفی دیدار کردند.

آیت الله بشیر نجفی مومنین را به محاسبه نفس و اصلاح اشتباهات آن در مقابل دیگران وجامعه دعوت کردند و گفتند: مؤمن باید با اصلاح نفس الگوی دیگران در اصلاح و تغییر مثبت باشد.

این مرجع شیعه تبیین کردند: زیارت عتبات مقدسه فرصت بزرگی برای مومنین است تا زندگی جدیدی را به دور از گناهان و خطاها آغاز کنند و با اعتراف به خطاها، بر ترک آن اصرار بورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha