جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پسربچه 10 ساله مسلمان توسط معلمان آمریکایی بازجویی شد

حوزه/ یک پسربچه ۱۰ ساله مسلمان در ایالت اوهایوی آمریکا، توسط معلم و معلم پرستار در مدرسه در رابطه با میهن پرستی و دین مورد بازجویی قرار گرفت و از او خواسته شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wdtn، والدین یک پسربچه ۱۰ ساله مسلمان در ایالت اوهایوی آمریکا می گویند که معلم این دانش آموز  او را در رابطه با احساسات میهن پرستی و اعتقادات دینی مورد بازجویی قرار داده است و همچنین از او خواسته لباس هایش را دربیاورد تا بدن او را در رابطه با آزار و اذیت جسمی در خانه مورد بازرسی قرار دهد!

پدر و مادر این کودک مسلمان دادخواست شکایتی به دادسرای فدرال برای زیر پا گذاشته شدن حقوق مدنی کودکشان در رابطه با اتفاق نوامبر گذشته پر کرده اند.

در این شکایت نامه که هفته گذشته تنظیم شد، از یک معلم و پرستار مدرسه در مدرسه محلی لیک ویو، در کورتلند، واقع در ۱۰۵ کیلومتری جنوب شرقی کلیولند شکایت شد.

نام این پسربچه که اکنون ۱۱ سال است در شکایت نامه آورده نشده است.

براساس این شکایت ، پسر در نوامبر گذشته در کلاس ریاضی بود که معلم دانش آموز بارها و بارها سؤال می کرد که چرا او غمگین به نظر می رسد. پسر بچه جواب داده که حالم خوب است اما معلم با وجود اعتراض او را به بیرون کلاس برده است.

پس از آن معلم دانش آموز شروع به سؤال از این پسر در مورد دین و اعتقادات مذهبی او کرده است: سئوالاتی چون آیا به خدا ایمان داری؟ آیا عاشق آمریکا هستی؟

او به دلیل اینکه پوست تیره رنگ و تبار فلسطینی دارد در معرض این اتفاق اسلام هراسی قرار گرفته است.

روز بعد نیز معلم را هنگام زنگ تفریح در راهرو یافته و به اتاقی منتقل کرده که پرستار مدرسه آنجا بوده است. پسر بچه شروع به گریه می کند و والدینش را می خواهد

در دادخواست آمده است:  وی سپس در رابطه با سوءاستفاده جسمی در منزل او را سئوال پیچ کرده و به او گفته شلوارش را دربیاورد و پیراهنش را بالا بزند تا مورد معاینه قرار بگیرد!  این پسر به اجبار گفته که مادرش او را با کمربند تنبه کرده است.

متیو ابنس ، وکیل خانواده گفت: این همان چیزی است که او فکر می کرد معلمان می خواهند بشنوند. این کودک ۱۰ ساله است که توسط معلمان تحت فشار قرار گرفته است.

وی گفت:  آژانس خدمات کودکان استان پس از تماس با مقامات مدرسه ، مورد تحقیق قرار گرفت و پرونده یک ماه بعد بسته شد و هیچ گونه نتیجه ای نداشت.

آبنس گفت این پسر از آنچه برای او اتفاق افتاده دچار آسیب دیدگی شده است ، به حدی که او دیگر به اندازه سابق از مدرسه لذت نمی برد و در حال دریافت مشاوره سلامت روان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha