شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: سیاست عملکردی ریاست دستگاه قضا در بازدیدهای سرزده از کارخانجات موجب دلگرمی کارگران و تقویت تولید است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ ضمن تبریک ایام ربیع الاول ماه شادی اهل بیت(علیهم السلام)، با اشاره به عملکرد امید بخش رئیس دستگاه قضا، گفت: رئیس وه قضائیه بر خلاف رویه معمول اغلب مسئولان که در سفرها از محل‌ها رسمی بازدید می‌کنند، با حضور سرزده در برخی مراکز، نقاط ضعف و آسیب‌ها را مورد بررسی قرار می دهند و با بعضی ارباب رجوع گفتگو می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در ادامه با بیان دیدگاه ارزشی رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه«از مهمترین معروف‌ها رونق تولید است»، قابل تقدیر و ستودنی است، افزود: عملکرد دوره  جدید دستگاه قضا، در همان ابتدای موجب تقویت فرهنگ کار و تولید داخلی وروحیه دادن به خانواده کارگران شد.

وی تصریح کرد: اگر مقابله با مفاسد اقتصادی و حمایت بی دریغ رئیس قوه قضائیه از کار و تولید داخلی نبود، واردات بی رویه و به دنبال آن تعطیلی کارخانجات می رفت تا در آینده نه چندان دور دچار بحران دیگری در سطح کشور باشیم.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه اگر دولت با عزم ملی قدم های مهم و فوری را در راستای موانع تولید بردارد و به مشکلات کارخانجات اهمیت لازم بدهد، شاهد رونق کسب و کار خواهیم بود، گفت: در واگذاری صنایع و کارخانجات به بخش خصوصی به دور از نظارت دقیق، برخی خریداران بدون افزایش خط تولید و حمایت از فرهنگ کار، موجبات بیکاری کارگران را فراهم آوردند.

وی تصری کرد: قوه قضائیه با کسانی که بدون آورده و سرمایه ای و تنها با زد و بند و گرفتن وام های کلان به راحتی صاحب کارخانه ای شده و پس از مدتی آن را به تعطیلی کشانده اند، به شدت برخورد کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: سیاست عملکردی ریاست دستگاه قضا در بازدیدهای سرزده از کارخانجات موجب دلگرمی کارگران و تقویت تولید است.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه کارگران و مدیران تولیدی در هر کشوری با تولید محصولات عال، نماد افتخار آن ملت هستند، ابراز داشت: صنایع و کاخانجات ایرانی با تولید جنس خوب و معرفی برند خود، معرف فرهنگ کار و تلاش ملت ما در دنیا هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگشت به دوران اوج چرخش چرخ کارخانجات و زنده شدن فرهنگ کار و کوشش در میان جامعه کارگری و صاحبان تولید نیاز به همت مجلس و دولت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha