پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فدا

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در جمع اقشار مختلف بسیج و هیئت های اندیشه ورز کاشان، تصریح کرد: امروز توان موشکی و قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی رسیده که اگر دشمنان یکی بزنند ده تا می خورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در جمع اقشار مختلف بسیج و هیئت های اندیشه ورز کاشان، به قابل مقایسه نبودن ظرفیت ها و پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف با ابتدای پیروزی انقلاب اشاره  کرد و توانمندی های فعلی کشور را مدیون حضور مردم در صحنه های سیاسی دانست و گفت: به همین خاطر هم آمریکایی ها دیگر توان، ظرفیت و امکان جنگ جدیدی را ندارند و در آینده نزدیک نیروهایشان را از منطقه خارج خواهند کرد.

وی  به مشکلات زیادی که آمریکا با آن دست و پنجه نرم می کند، اشاره کرد و افزود: واگرایی، جدایی طلبی و استقلال خواهی در ایالت های مختلف، فقر، فساد، جنایت، خشونت و تبعیض در آمریکا سرباز کرده است، لذا به دلیل اینکه حکومت در دست یک گروه است، اجازه نمی دهند صدای مردم در بیاید.

سردار فدا با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال متلاشی کردن خانواده ایرانی هستند، گفت: نباید به جامعه و خانواده ای که همچون شهیدان صنعتکار، پکوک، علی معمار، شهیدان بارفروش و... تحویل جامعه داده است، آسیب وارد شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، قدرت بازدارندگی ایران در ۴۰ سال گذشته را بی نظیر دانست و با بیان اینکه  توان دفاعی و موشکی  جمهوری اسلامی، آمریکایی ها  را از هرگونه حمله ای به ایران ناتوان است، گفت: امروز توان موشکی و قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی رسیده که اگر دشمنان یکی بزنند ده تا می خورند.

سردار فدا با بیان اینکه منکر مشکلات درکشور نیستیم، ابراز داشت: گرانی موجب فشار مضاعفی بر مردم است، لذا وظیفه مسئولین رسیدگی به این مشکلات است، چرا که ۲۳۰هزارشهید ندادیم تا پشت میز بنشینیم و واردات داشته باشیم.

سردارفدا ، درپایان به خطرات حاشیه های گردشگری در کاشان اشاره و تصریح کرد: گردشگری، توریست، درآمدزایی  و ... خوب است، ولی باید مواظب حاشیه ها باشیم تا تاثیرات منفی روی جامعه و جواننمان نگذارد.

عملیاتی سازی طرح قرارگاه های محله محور در کاشان

در ابتدای این جلسه، سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، با بیان اینکه از سه طرح مصوب در کارگروه شهرستان کاشان، طرح بنیان تحکیم خانواده و قرارگاه های محله محور عملیاتی شده است، گفت: با توجه به اینکه افزایش آمار طلاق و اعتیاد در کاشان نگران کننده بود، با پیاده نمودن طرح تحکیم بنیان خانواده، شاهد کاهش چشمگیر آمار طلاق و اعتیاد بودیم

وی، عملیاتی سازی طرح قرارگاه های محله محور را از دیگر طرح ها اعلام کرد و افزود: در این طرح قرارگاه محله محور در ده محله شهرستان برای تحقق مردم سالاری دینی شکل گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha