جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جعفر مرتضی عاملی

حوزه/ مراسم بزرگداشت علامه سید جعفر مرتضی عاملی(ره) از سوی دفتر آیةالله حاج سید محمدعلی شیرازی، صبح روز جمعه در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم ختم و بزرگداشت علامه سید جعفر مرتضی عاملی(ره)، از سوی آیت الله حاج سید محمدعلی شیرازی و با حضور علماء، فرهیختگان، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، صبح روز جمعه در حسینیه امام امیرالمؤمنین(ع) مشهد، ورقع در خیابان آیت الله بهجت - بهجت٧ برگزار می شود.

متن اطلاعیه دفتر آیت الله سید محمدعلی شیرازی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِی الإِسلامِ‌ ثُلمَةٌ‌ لا یَسُدُّها شیئ)

بمناسبت رحلت محقق عالیقدر مؤلف ارزشمند و والامقام مؤرخ بزرگ و مدافع حریم ولایت علوی آیةالله سید جعفر مرتضی عاملی (رحمة الله تعالی علیه) که عمر شریف خود را پس از فراگیری علوم و معارف اسلامی در نجف اشرف و حوزۀ علمیۀ قم در ترویج مکتب مقدس أهل البیت(علیهم السلام) در لبنان گذراند، مجلس ختمی صبح روز جمعه ١٣٩٨/٨/١٠ از ساعت ٩:٣٠ تا ١١ در حسینیه امام امیر المؤمنین(علیه أفضل الصلوة والسلام) برگزار می گردد.

مقتضی است حضرات آقایان علماء اعلام و مدرّسین معظّم و طلاب محترم حوزۀ علمیه و دیگر قشرهای برادران ایمانی به منظور تجلیل از مقام شامخ علم و فضیلت و ارج نهادن بر خدمات ارزشمند فقید سعید به مکتب مقدّس اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم الصلوة والسلام) و شادی روح پرفتوحش در این مراسم شرکت فرمایند.
(وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ)
              
دفتر آیة الله حاج سیّد محمّدعلی شیرازی

 مشهد مقدس، خیابان آیت الله بهجت - بهجت٧

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha