پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه بم

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم گفت: جوان انقلابی عصر حاضر همچون خاری در چشم استکبار است و از دل همین دانشجویان انقلابی است که شهید حججی بیرون آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا محمدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، گفت: بهترین زمینه برای تسخیر لانه جاسوسی وجود دانشجویانی انقلابی و بصیر بود که همین تفکر انقلابی به تعبیر امام خمینی (ره) باعث رقم زدن انقلاب دوم شد.

وی با اشاره به این که دومین عامل تسخیر لانه جاسوسی، استکبار ستیزی جوانان بود، خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی پرچم کفر و نفاق را پایین کشیدند و به دنیا فهماندند که انقلاب در کشوری معنا پیدا نمی‌کند مگر با بیرون کردن آمریکا و تفکر آمریکایی از آن کشور.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی نه تنها موجب خدشه دار شدن وجهه جمهوری اسلامی نشد، بلکه چهره واقعی آمریکا را به دنیا شناساند و با صدای رسا به همه گفت که ایالات متحده فقط به دنبال رخنه در انقلاب مردم است تا از این طریق حرکت آنان را به سوی هدف شیطانی خودش سوق دهد.

محمدی با یادآوری شکست آمریکا در واقعه طبس، اظهار کرد: واقعه طبس که در پی تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد، جز روسیاهی برای آمریکایی‌ها ثمره‌ای نداشت و بر حق بودن اقدام دانشجویان در تصرف خانه شیطان را بار دیگر اثبات کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم با بیان این که دانشجویان امروز ما هم با عمل انقلابی خود در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی پییشرفت‌های چشمگیری برای این انقلاب داشته، ابراز داشت: جوان انقلابی عصر حاضر همچون خاری در چشم استکبار است و از دل همین دانشجویان انقلابی است که شهید حججی بیرون آمده است.

وی تأکید بر این که دانشجویان انقلابی عصر حاضر به دنبال پیشرفت انقلاب اسلامی هستند، گفت: جوان انقلابی امروز هم به دنبال حفظ خون شهداء است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد که ثمره دادن این تلاش‌ها در گرو حمایت مسؤولان است.

محمدی با یادآور شدن اعتراض امام خمینی(ره) به تصویب لایحه کاپیتولاسیون، اظهار کرد: جوانان امروز ایران همانند رهبر فرزانه خود در مقابل دنیای استکبار ایستادگی خواهند کرد و در این راه از همه چیز حتی جان خود دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به هوشیاری امام خمینی(ره) در برخورد با مسائل روز جامعه، ابراز داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران از همان ۱۳ آبان ۴۳ شعله ور شد و در بهمن ماه ۵۷ دامن ظلم را گرفته و آنان را به خاک مذلت کشاند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بم در ادامه گفت: ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار جهانی نور امیدی در دل مستضعفین عالم روشن کرده و این امید آن چنان رونق گرفته که دنیا در مقابل اراده مردم ایران زانو زده است.

وی با اشاره به کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ توسط رژیم ستم شاهی، خاطر نشان کرد: این اقدام نشان دهنده ترس مستکبرین از فرزندان انقلابی این مرز و بوم است و نباید بگذاریم یاد و نام فرزندان انقلاب به فراموشی سپرده شود.

 محمدی، حذف درس شهید فهمیده از کتاب‌های درسی را در راستای نفوذ در تفکر فرزندان انقلاب دانست و گفت: نباید روحیه ایستادگی در مقابل ظلم را در جامعه از بین برد، زیرا همین فرهنگ است که جلوی ظلم و فساد در جامعه را خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha