پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ حضور رهبر انقلاب در  اجتماع ده‌ها هزار نفری جهادگران بسیجی در ورزشگاه آزادی

حوزه/ موضوع ورود زنان به ورزشگاه، ابتدا در جلسه هیات رئیسه جامعه مدرسین مطرح، سپس در دستور جلسه شورای عالی جامعه مدرسین قرار گرفت. بر این اساس موضوع در جلسات متعدد شورای عالی با حضور اعضای محترم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از طی فرآیند قانونی و رسمی خود در نهایت منتج به صدور بیانیه رسمی گردید.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، روزنامه اعتماد روز پنجشنبه ۹ آبان‌ ماه در شماره ۴۴۹۹ گزارشی با تیتر «ورزشگاه «آزادی» یا ورزشگاه «آقایان!؟» منتشر کرد و در این گزارش به متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ۳ محور «اربعین، ارتباط دادن ورود زنان به ورزشگاه با مشکلات معیشتی مردم و حوادث داخلی عراق» پرداخت.

در گزارش مذکور این گزاره مطرح شده‌ بود که بیانیه «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» تنها به امضای آیت‌الله محمد یزدی به عنوان «رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» رسیده است.

از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم متن جوابیه‌ای به روزنامه ارسال شد که عین آن به نظر خوانندگان محترم می‌رسد. پیش از آن لازم است توضیح بدهیم که روزنامه اعتماد متن خبر فوق را از روی یکی از پایگاه‌های خبری نقل کرده که محتوای آن مورد تایید جامعه مدرسین نیست. همین جا از فرصت استفاده کرده و از جامعه خصوصا از آیت‌الله یزدی عذر می‌خواهیم.

جناب آقای الیاس حضرتی (زید توفیقه)

مدیرمسوول محترم روزنامه اعتماد

سلام علیکم

با احترام، پیرو درج خبری تحت عنوان «آیت‌الله یزدی به حضور زنان در ورزشگاه اعتراض کرد» که در روز پنجشنبه مورخ ۹ آبان ۱۳۹۸ در صفحه ۳ شماره ۴۴۹۹ آن روزنامه به چاپ رسید، به اطلاع می‌رساند موضوع ورود زنان به ورزشگاه، ابتدا در جلسه هیات رییسه محترم جامعه مدرسین مطرح، سپس در دستور جلسه شورای عالی جامعه مدرسین قرار گرفت. بر این اساس موضوع در جلسات متعدد شورای عالی با حضور اعضای محترم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از طی فرآیند قانونی و رسمی خود درنهایت منتج به صدور بیانیه رسمی گردید.

بنابراین تحلیل آن نشریه غیرواقع بوده و تشکیک در این بیانیه نابجاست. لازم به ذکر است کلیه موضع‌گیری‌ها، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های رسمی جامعه مدرسین که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد حوزوی منتشر می‌گردد، قبل از انتشار تمامی مراحل قانونی خود را طی کرده و براساس اساسنامه جامعه مدرسین پس از امضای ریاست شورای عالی جامعه، موضع رسمی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

مقتضی است حسب قانون مطبوعات ترتیبی اتخاذ فرمایید این مطلب در همان صفحه و ستون در شماره بعدی (روزنامه شنبه مورخ ۱۱ آبان ۱۳۹۸) به چاپ برسد.

 والسلام

حمزه قربانی

مدیر روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • DE ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 0
    یعنی حضور زنان در ورزشگاه ممنوعه ؟