چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یادواره شهداء عنبرآباد کرمان

حوزه / رزمنده و راوی هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای عنبرآباد کرمان گفت: شهیدان افتخارات ملی ما هستند و شهدای یک شهر و دیار نه فقط متعلق به آن شهر، بلکه متعلق به جهان اسلام اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار حسین کاجی رزمنده و راوی دفاع مقدس، شب گذشته در مسجد محله عباس آباد عنبرآباد کرمان،  گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که موجب بالا رفتن روحیه انقلابی در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهیدان تداوم قیام عاشورا هستند، اظهار داشت: یادواره شهدا، فرصتی برای بازخوانی شایستگی‌ها و لیاقت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، برای همین دور هم جمع شده تا یادی از رشادت‌های آن دوران و ایثارگری رزمندگانمان کنیم.

این رزمنده و راوی دفاع مقدس، با بیان اینکه امروز در صحنه‌های مختلف انقلاب تأثیر شهدا را شاهد هستیم، تصریح کرد: امروز قبر صدام در تکریت عراق به زباله دان تبدیل شده است که اینها از اثرات خون شهدای ما است.

سردار کاجی، با بیان اینکه شهدا در سختی ها به خدا توکل کرده و به اهل بیت علیهم السلام متوسل شده‌اند، بیان داشت: پزشکان حتی در سالم ماندن پیکر مطهر بسیاری از شهدا در حیرت هستند و بسیاری از  علماء و بزرگان اذعان دارند که سالم ماندن پیکر شهدا دلیل علمی نمی‌خواهد زیرا اینها از صالحین هستند.

وی همچنین اظهار داشت: در  یادواره شهدا باید شهیدشناسی کنیم، عظمت شهدا را مرور کنیم، چا که که شهداء حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

راوی هشت سال دفاع مقدس در پایان ضمن انتقاد از عدم توجه بعضی از مسؤولین به شهدا خاطر نشان کرد: شهیدان افتخارات ملی ما هستند و شهدای یک شهر و دیار نه فقط متعلق به آن شهر، بلکه متعلق به جهان اسلام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha