چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بعضی از مسئولان کشور بزرگ‌ترین دروغ‌ها را سر می دهند و با زبان دشمن حرف می‌زنند و باید گفت که در حقیقت در زمین دشمن بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار داشت: امیدواریم که همه ما به خوبی راه و سیره شهیدان این انقلاب را بشناسیم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای این انقلاب همواره علیه ملت و نظام ما توطئه کرده و می کنند و لحظه ای برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درنگ نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر اظهار کرد: شیطان رانده شده از درگاه خداوند متعال هفت عملیات علیه انسان انجام می‌دهد و مصرّانه انسان را به وسوسه می‌اندازد که انتظار می‌رود همواره آگاه و هوشیار باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شیطان همواره به دنبال پاشیدن بذر نفاق و فتنه در جهان است و با این کار می خواهد که به نوعی انسان ها را نسبت به هم بدین سازد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر بیان کرد: باید اذعان کرده که برخی  مسئولان از سر نادانی و یا شیطنت اقدام به دروغ پردازی و سیاه نمایی می کنند و با زبان دشمن حرف می‌زنند و باید گفت که در حقیقت در زمین دشمن بازی می‌کنند که این کار در شأن مسئول نظام اسلامی ا نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: از هم اینک این دسته از مسئولان و مدیران به دنبال برنامه ریزی برای انتخابات هستند، آن هم انتخاباتی باب میل دشمنان و شیطان.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر اظهار کرد: خوشبختانه اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکنون تمام ارکان نظام سلطه در دنیا را در هم کوبیده و آنها را منزوی ساخته است.

براساس این گزارش در این مراسم، حجت الاسلام جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان منصوب و از خدمات ارزشمند حجت الاسلام جلیلی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha